Sunday, July 26, 2020

Στην «Εποχή» που κυκλοφορεί την Κυριακή ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: Μη πόλεμος, διάλογος και στο βάθος Χάγη


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Αλέξανδρος Κιουπκιολής: «Η νέα κρίση θα δείξει τα όρια»











ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Πολιτική σε δυο, διασταυρούμενα, σκηνικά έντασης» του Παύλου Κλαυδιανού

«Θρήνος και αξιοθρήνητοι» του Χ. Γεωργούλα

«Επίλογος στο χρονικό ενός προαγγελθέντος ενταφιασμού…» του Κωστή Γιούργου

«Η απειλή του Ουρούτς Ρέις και η γερμανική, αντί ευρωπαϊκή, πρωτοβουλία» των Μιχάλη Υδραίου και Παύλου Κλαυδιανού

«Για τη στρατηγική της Αριστεράς σε συνθήκες πολλαπλών κρίσεων» του Γιάννη Δραγασάκη

«Ακόμη μια ένδειξη πως η κυβέρνηση δεν στηρίζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις» του Λόη Λαμπριανίδη











ΔΙΕΘΝΗ

Μίκολα Ντζιάντοκ: «Η αλληλεγγύη δυνάμωσε την αφύπνιση των πολιτών στη Λευκορωσία»

«Το απατηλό όνειρο της “Γερμανίας του Νότου”» του Δημήτρη Σμυρναίου

Λιβυκός εμφύλιος: «Η αιγυπτιακή παρέμβαση» του Νεκτάριου Μπουγδάνη

«Να αμαζονοποιηθούμε!» της Ραφαέλα Μπολίνι

«Το παράδειγμα αυταρχισμού και αλληλεγγύης έρχεται από την Κούβα» του Μαρίνου Μουζακίτη









ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αλέξανδρος Τικτώβ: «Η μηχανή του κιμά ζητά κρέας»

«Περιοριστικοί όροι αντίθετοι στο Σύνταγμα, αλλά και στην κοινή λογική» του Βασίλη Παπαστεργίου

«Η καταγραφή και η δημοσιοποίηση είναι η δουλειά μας» της Ελευθερίας Κουμάντου

Ράνια Καλαντζή: «Προσπάθησα να εφαρμόσω ένα άλλο μοντέλο διοίκησης»

«Χρονοχώροι στην εποχή του κορονοϊού» προδημοσίευση της Μαρίας Χαϊδοπούλου – Βρυχέα

Η ανάπλαση της ΔΕΘ: «Τσιμέντο θα (ξανα)γίνει» του ανταποκριτή μας

ΟΔΙΠΥ: «Υποκατάστατο ή κακέκτυπο του ΕΟΠΥΥ;» του Τάκη Γεωργακόπουλου

«Αμεροληψία και αυτολογοκρισία στη δημοσιογραφία» του Αριστείδη Καλάργαλη









ΘΕΜΑΤΑ

«Όταν δικάζουν υπουργοί» του Νίκου Παρασκευόπουλου

«Catch – 22» του Θωμά Τσαλαπάτη

«Αι δύο πλατείαι» του Γιάννη Σταματάκη

«Ένας χρόνος χωρίς τον Βαγγέλη Καραγεώργο» του Γιάννη Ανδρουλιδάκη

Δημήτρης Ρίζος: «Αντίο στον γελαστό, ζεστό σύντροφο»





ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

«Αν σβήσει το ελεύθερο θέατρο, θα σβήσει η τέχνη του θεάτρου», η Λυδία Κονιόρδου σε μια μεγάλη αφήγηση μιας μεγάλης πορείας στην Ράνια Παπαδοπούλου

Ο Mανώλης Πιμπλής γράφει για τα βιβλία: «Ο θρίαμβος της αδικίας» των Εμανουέλ Σεζ – Γκαμπριέλ Ζουκμάν και «Το χρυσό βραχιόλι» της Σοφίας Νικολαΐδου



Βιβλία για παιδιά και νέους: η Μαρία Καζάντη γράφει για τα βιβλία «Η μπαλάντα της Ζηνοβίας» της Ελένης Σβορώνου και «Δέκα κάλτσες σε απίστευτες περιπέτειες» της Γιουστίνα Μπεντνάρεκ



Το Ινστιτούτο Ν. Πουλαντζάς παρουσιάζει βασικά έργα στο πλαίσιο του προγραμματικού διαλόγου:

Ο Mαρία Μποντίλα γράφει για το βιβλίο του Ζίγκμουντ Μπάουμαν «Σπαταλημένες ζωές, Οι απόβλητοι της νεοτερικότητας»



Η Λιάνα Μαλανδρενιώτη κάνει Μουσικές προτάσεις



Ο Στράτος Κερσανίδης παρουσιάζει τις ταινίες αυτής της εβδομάδας













ΙΔΕΕΣ

Αντρέας Μαλμ: «Για έναν οικολογικό λενινισμό»











ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

«Για το κοινωνικό νόημα των σπορ» του Μ. Διόγου









Στην ΕΠΟΧΗ της Κυριακής διαβάζετε και τις στήλες:

«Στα δίκτυα του κόσμου» από τον Δημήτρη Γκιβίση

Δαιμονικά από τον δικηγόρο του διαβόλου.

No comments:

Κινηματογραφική Λέσχη Ηλιούπολης-ΤΕΤΑΡΤΗ 7/14/2022 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)

 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)                                                                    του Χονγκ Σανγκ-σου (ΝΟΤΙΑ ΚΟΡ...