ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ -ΣΑΒΒΑΤΟ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ-10.30-15.00
ΒΙΒΛΙΟ-ΚΑΦΕ ΕΝΑΣΤΡΟΝ- ΣΟΛΩΝΟΣ 101
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΛΕΚΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ.
Είναι η εκπαιδευτική διαδικασία ,η <μετάδοση> γνώσεων,η ανάδυση και ανάπτυξη των ικανοτήτων των μαθητών και μαθητριών ή μήπως η ανταλλαγή αξιών,συναισθημάτων ,ιδεών και η συν-αποφασισμένη διερεύνηση γνωστικών στόχων και εμπέδωση κοινωνικών κανόνων;
Ποιός είναι ο ρόλος και η σημασία των λεκτικών και εξωλεκτικών μηνυμάτων που προέρχονται από τον δάσκαλο/δασκάλα και μέσα από τα οποία
πραγματοποιείται και εξελίσσεται η αλληλεπίδραση στο σχολικό περιβάλλον;
Στη συνάντηση αυτή θα διερευνήσουμε τη συνειδητότητα του εκπαιδευτικού ως προς τους στόχους και τις αξίες που μεταφέρει στη τάξη και το σχολείο γενικά και την επίγνωση των παραμέτρων που προσδιορίζουν την εξωλεκτική κυρίως επικοινωνία.
Θα μοιραστούμε τεχνικές για μία αποτελεσματική /λειτουργική χρήση των μη λεκτικών μηνυμάτων και την εδραίωση ενός κώδικα κατανοητού και αποδεκτού από τους μαθητές και τις μαθήτριες μας.
Σε ένα κλίμα συνεργατικό και βιωματικό θα πειραματιστούμε και θα επινοήσουμε τρόπους για την ευαισθητοποίηση και διεύρυνση του επικοινωνιακού ρεπερτορίου τόσο του δικού μας όσο και των μαθητών μας.
<Εχει εκτιμηθεί ότι το μη λεκτικό κανάλι επικοινωνίας μεταφέρει τα δύο τρίτα του φορτίου των κοινωνικών μηνυμάτων ,
αφήνοντας τη μεταφορά μόνον του ενός τρίτου των συνολικών μηνυμάτων δια μέσου της ομιλούμενης λέξης>(Birdwhistell,1970)
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Πληροφορίες
Αρετή Φουφοπούλου,
6947-820797
ΒΙΒΛΙΟ-ΚΑΦΕ ΕΝΑΣΤΡΟΝ- ΣΟΛΩΝΟΣ 101
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΛΕΚΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ.
Είναι η εκπαιδευτική διαδικασία ,η <μετάδοση> γνώσεων,η ανάδυση και ανάπτυξη των ικανοτήτων των μαθητών και μαθητριών ή μήπως η ανταλλαγή αξιών,συναισθημάτων ,ιδεών και η συν-αποφασισμένη διερεύνηση γνωστικών στόχων και εμπέδωση κοινωνικών κανόνων;
Ποιός είναι ο ρόλος και η σημασία των λεκτικών και εξωλεκτικών μηνυμάτων που προέρχονται από τον δάσκαλο/δασκάλα και μέσα από τα οποία
πραγματοποιείται και εξελίσσεται η αλληλεπίδραση στο σχολικό περιβάλλον;
Στη συνάντηση αυτή θα διερευνήσουμε τη συνειδητότητα του εκπαιδευτικού ως προς τους στόχους και τις αξίες που μεταφέρει στη τάξη και το σχολείο γενικά και την επίγνωση των παραμέτρων που προσδιορίζουν την εξωλεκτική κυρίως επικοινωνία.
Θα μοιραστούμε τεχνικές για μία αποτελεσματική /λειτουργική χρήση των μη λεκτικών μηνυμάτων και την εδραίωση ενός κώδικα κατανοητού και αποδεκτού από τους μαθητές και τις μαθήτριες μας.
Σε ένα κλίμα συνεργατικό και βιωματικό θα πειραματιστούμε και θα επινοήσουμε τρόπους για την ευαισθητοποίηση και διεύρυνση του επικοινωνιακού ρεπερτορίου τόσο του δικού μας όσο και των μαθητών μας.
<Εχει εκτιμηθεί ότι το μη λεκτικό κανάλι επικοινωνίας μεταφέρει τα δύο τρίτα του φορτίου των κοινωνικών μηνυμάτων ,
αφήνοντας τη μεταφορά μόνον του ενός τρίτου των συνολικών μηνυμάτων δια μέσου της ομιλούμενης λέξης>(Birdwhistell,1970)
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Πληροφορίες
Αρετή Φουφοπούλου,
6947-820797
No comments:
Post a Comment