H Κινηματογραφική Λέσχη Ηλιούπολης σας προσκαλεί στις θερινές προβολές της που γίνονται κάθε Τετάρτη στις 9:00 μμ και 11:00 μμ στο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ «ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ»
(Λεωφ. Ειρήνης 50, Πλατεία Εθνικής Αντίστασης, Άνω Ηλιούπολη, Λεωφορείο 237 από Οδό Ακαδημίας και στάση μετρό Δάφνης, τηλ.210-9919818, 210-9941199, 210-9914732, ιστοσελίδα: www.klh.gr, email:cineclubilioupolis@gmail.com)
ΤΕΤΑΡΤΗ, 11 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2010
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΜΟΟΝ
του ΝΤΑΝΚΑΝ ΤΖΟΟΥΝΣ
(Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑ, 2009 έγχρωμη, 97΄)
Μία από τις καλύτερες σύγχρονες ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Ο Ντάνκαν Τζόουνς (γιος του Ντέιβιντ Μπάουι) επαναφέρει αυτό το κινηματογραφικό είδος στις καλύτερες ανθρωποκεντρικές και υπαρξιακές του βάσεις.
Ο Σαμ Μπελ είναι ένας μοναχικός αστροναύτης στη Σελήνη, που το τριετές συμβόλαιό του πλησιάζει προς το τέλος του. Παρέα του οι αναμνήσεις, η ελπίδα της επιστροφής στην οικογένεια και ένα ρομπότ, ο Γκέρτι (ένας υπέροχα ψηφιοποιημένος ακουστικά Κέβιν Σπέισι). Μια μέρα, ενώ επιθεωρεί έξω από τη βάση του, μέσα στο σεληνιακό του όχημα, τρακάρει, τραυματίζεται και μεταφέρεται μυστηριωδώς στο αναρρωτήριο της βάσης.
Ο Τζόουνς καταφέρνει να δημιουργήσει την κατάλληλη, κλειστοφοβική ατμόσφαιρα και να θέσει ένα ουσιαστικό φιλοσοφικό θέμα: τη σχέση του ανθρώπου με τον εαυτό του, τους άλλους, το χρόνο, το χώρο, την τεχνολογία, το Σύμπαν. Υποβλητικό, ολόλευκο το σκηνικό, παραπέμπει στο απαθές κενό του ψυχιατρείου και σε ένα φοβερό μέλλον, στο οποίο η παγερή τεχνολογία θα ισοπεδώσει άνθρωπο και συναίσθημα.
Ένα συναρπαστικό ταξίδι στη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Κινηματογραφική Λέσχη Ηλιούπολης-ΤΕΤΑΡΤΗ 7/14/2022 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ) του Χονγκ Σανγκ-σου (ΝΟΤΙΑ ΚΟΡ...
-
Η ΜακΝτοναλντοποίηση της Κοινωνίας του Θανάση Τσακίρη Μακντοναλντοποίηση είναι η διαδικασία με βάση την οποία οι αρχές των εστιατορίων...
-
Ο Αμερικανός κοινωνιολόγος Άλφρεντ Σουτς ξεκινά με βάση το έργο του Βέμπερ για τους «ιδεότυπους» και το επεκτείνει αναθεωρώντας ορ...
No comments:
Post a Comment