Saturday, September 26, 2020

Στην «Εποχή» που κυκλοφορεί την Κυριακή ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: Ρατσισμός χωρίς μάσκα

Στην «Εποχή» που κυκλοφορεί την Κυριακή ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: Ρατσισμός χωρίς μάσκα ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ Δημήτρης Τζανακόπουλος: «Το μεγάλο επίδικο της εποχής είναι το πρόσημο που θα πάρει η κοινωνική δυσαρέσκεια» Δημήτρης Κουσουρής και Δημήτρης Χριστόπουλος: «Αν το δικαστήριο αρνηθεί το προφανές στη δίκη της ΧΑ, τότε θα έχουμε ένα πολύ βαρύ πλήγμα στο πολίτευμα» Τάκης Παναγιωτόπουλος: «Τα μέτρα πρόληψης δεν είναι δυνατόν να εξαντλούνται στην “ατομική ευθύνη”» ΠΟΛΙΤΙΚΗ «Σήμα κινδύνου για την κυβέρνηση η ανοικτή κοινωνική δυσφορία» του Παύλου Κλαυδιανού «Νεοφιλελευθερισμός, μια μορφή κοινωνικής πανδημίας» του Χ. Γεωργούλα «Φράσεις και μηνύματα…» του Κωστή Γιούργου «Οι δύο διαφορετικοί κόσμοι της φετινής ΔΕΘ» του Παναγιώτη Κορκολή «Θετικό βήμα η επανέναρξη των διερευνητικών συνομιλιών» των Μιχάλη Υδραίου και Παύλου Κλαυδιανού «Ο ΣΥΡΙΖΑ σε καιρούς οπισθοχώρησης των λαϊκών τάξεων» της Ελένης Πορτάλιου «ΚΙΝΑΛ: “Οι εξελίξεις απαιτούν προοδευτικό σχέδιο και δομικές παρεμβάσεις”» του Μαρίνου Μουζακίτη ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗ ΡΟΣΑΝΑ ΡΟΣΑΝΤΑ «Για τη Ροσάνα», η Λουτσιάνα Καστελίνα αποκλειστικά για την «Εποχή» «Σε αποχαιρετώ με τα δικά σου λόγια» της Λέα Μελάντρι «Το όνομά σου είναι Ροσάνα» της Ελένης Πορτάλιου «Το εργατικό 1969 στην Ιταλία» της Ροσάνα Ροσάντα «Η κρίση του κομματικού φαινομένου» της Ροσάνα Ροσάντα ΔΙΕΘΝΗ Εντουάρντο Παζ Ράντα: «Σε αυτές τις εκλογές διακυβεύονται οι προοπτικές της Βολιβίας» «Το μετέωρο βήμα της Ιταλίας» της Τόνιας Τσίτσοβιτς «Προεκλογικό τελεσίγραφο Τραμπ σε Πούτιν για τα στρατηγικά όπλα» του Μιχάλη Ρένεση «Γραφειοκρατικός κυνισμός και ανθρωπιστικός τουρισμός» του Δημήτρη Σμυρναίου «Η Λιβύη, οι εκλογές και η Τουρκία» της Βιβής Κεφαλά ΚΟΙΝΩΝΙΑ «Αντιμετώπιση κορονοϊού: Μυστικά και κυβερνητικά ψέματα» του Νίκου Γιαννόπουλου Ευθύμης Λέκκας: «Οι καταστροφές οφείλονται και στην τρωτότητα των συστημάτων» Ιανός: «Η πολιτική προστασία δεν είναι επικοινωνιακό τρικ» της Τζέλας Αλιπράντη «Άνθρωποι στοιβαγμένοι στο Καρά Τεπέ» του Νίκου Σερβετά Γιώργος Μπαντής: «Ποδόσφαιρο χωρίς φιλάθλους δεν υπάρχει» Βασίλης Μάγγος: «Κατηγορούμενος… μετά θάνατον» της Ο. «Καβάκος κατά Γαβριηλίδη για την ανάρτηση περί “ναζιστικών δηλώσεων”» της Δανάης Ψωμοπούλου Τυμπάκι: «Η καταστολή, η βία, δεν φέρνουν καταλλαγή…» «Θα κάνουν την Αλεξανδρούπολη Ρεβυθούσα;» του Δημήτρη Μακροδημόπουλου ΘΕΜΑΤΑ «Ένας οιηματίας δήμαρχος και μια κάμπια στην Ομόνοια» του Κωστή Χατζημιχάλη «Γράμματα από το περιπλανώμενο εδώ» του Θωμά Τσαλαπάτη Ιστορίες από τα γήπεδα: «Για τον Πανιώνιό μας» του Μ. Διόγου «Η πανδημία του Covid-19 και η διπλή φύση της επιστήμης» της Ελέγκως Μανουσάκη «Τι είναι η πατρίδα μας;» της Γεωργίας Σίμωση ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Σαλαμίνα, μια μάχη 2.500 χρόνια μετά: Βαριές ρυπογόνες μεθοδεύσεις στον αρχαιολογικό χώρο της Κυνόσουρας, της Ζωής Γεωργούλα Θεσσαλονίκη: Ούτε μετρό ούτε αρχαιότητες στη θέση τους Νέο ράπισμα για την κ. Μενδώνη: Παραιτήθηκε σύσσωμο το ΔΣ το Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, του Στράτου Κερσανίδη “Συμβιβασμοί υπογραμμένοι με αίμα”, ο Κώστας Αθανασίου γράφει για το βιβλίο του Κλάους Μαν “Μεφίστο” “Ο εικαστικός Καββαδίας” του Ανδρέα Ταρνανά Ο Στράτος Κερσανίδης γράφει για τις νέες ταινίες της εβδομάδας Στην ΕΠΟΧΗ της Κυριακής διαβάζετε και τις στήλες: «Στα δίκτυα του κόσμου» από τον Δημήτρη Γκιβίση Δαιμονικά από τον δικηγόρο του διαβόλου.

No comments:

Κινηματογραφική Λέσχη Ηλιούπολης-ΤΕΤΑΡΤΗ 7/14/2022 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)

 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)                                                                    του Χονγκ Σανγκ-σου (ΝΟΤΙΑ ΚΟΡ...