Saturday, March 02, 2019

Στην «Εποχή» που κυκλοφορεί την Κυριακή ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: 8 ΜΑΡΤΗ: Απεργία στο σπίτι, απεργία στη δουλειά


Στην «Εποχή» που κυκλοφορεί την Κυριακή
ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: 8 ΜΑΡΤΗ: Απεργία στο σπίτι, απεργία στη δουλειά
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Γιάννης Δραγασάκης: «Κοινωνική και όχι συγκυριακή ανάγκη η προοδευτική συμπαράταξη»


ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Οι δανειστές δεν ξεχνούν τις συνήθειές τους...» του Παύλου Κλαυδιανού
«Η επίκαιρη έννοια του προοδευτικού» του Χ. Γεωργούλα
«Κύριοι, μας ακούν και οι ξένοι...» του Κωστή Γιούργου
«Πολιτικές συμμαχίες και κοινωνικές συμμαχίες» του Πέτρου Λινάρδου Ρυλμόν
Κεντρική Επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ: «Προοδευτική συμμαχία, αρχίζοντας από τις ευρωεκλογές» της Τζ. Α.




ΔΙΕΘΝΗ
Γκασπάρ Μίκλος Τάμας: «Η αυθεντική ουγγρική Αριστερά ετοιμάζεται να δημιουργηθεί»
Μαρίζα Ματίας: «Ανάγκη για σαφήνεια και συγκλίσεις στις ευρωεκλογές»
Βενεζουέλα: «Όλα τα ενδεχόμενα πάνω στο τραπέζι» του Νίκου Γιαννόπουλου
Κυπριακό: «Αναγνωριστικές κινήσεις, ενόψει εξελίξεων» του Μιχάλη Υδραίου
«Πώς αλλάζει τον κόσμο» του Νίκου Δασκαλόπουλου



ΤΟ ΘΕΜΑ
για το βιβλίο «Τοπία της Κρίσης στη Νότια Ευρώπη» του Κωστή Χατζημιχάλη
«Το φιτίλι που μπορεί να πυροδοτήσει ένα δημιουργικό στοχασμό» του Χάρη Γολέμη
«Συμβολή στην προσπάθεια για κοινή κατανόηση» της Δήμητρας Σιατίστα
«Η νέα εποχή των τεράτων βρίσκεται ήδη στις αυλές μας» του Λόη Λαμπριανίδη


8 ΜΑΡΤΗ
Ειρήνη Γαϊτάνου: «Η απουσία συναίνεσης είναι βιασμός»
«Παγκόσμια Ημέρα Γυναικών, Παγκόσμια Φεμινιστική Απεργία» της Σοφίας Ξυγκάκη
«Προς τις γυναίκες του κόσμου που αγωνίζονται» γράμμα των γυναικών Ζαπατίστας


ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Βασικό εισόδημα, δικαίωμα στην επιβίωση» της Χουάνα Πέρες Μοντέρο
«Το Δημόσιο ως προϋπόθεση για τη δίκαιη ανάπτυξη» του Γιώργου Πετρόπουλου
«Αβεβαιότητα και νέες κινητοποιήσεις από τους εργολαβικούς στην Ενέργεια» του Τάσου Γιαννόπουλου
«Κινητοποιήσεις για Συλλογική Σύμβαση στο ΚΕΘΕΑ» του Δημήτρη Κολοκάθη


ΘΕΜΑΤΑ
«Γιατί επιστρέφουμε;» του Θωμά Τσαλαπάτη
«Η αντιναζιστική Μπάγερν» του Μάκη Διόγου


ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
«Ελλάδα βαθιά»: ο Μανώλης Πιμπλής γράφει για το βιβλίο του Διονύση Χαριτόπουλου, «Πειραιάς βαθύς»
Οι παραστάσεις του Εθνικού ταξιδεύουν στους ακρίτες, μια αξιέπαινη δράση με τη σύμπραξη του Καναλιού της Βουλής
«Η περαστική», το έργο του Ζαν Πωλ Ντενιζόν σε δική του σκηνοθεσία, στο Θέατρο Εκστάν
Γυναίκες στην ιστορία της δυτικής τέχνης, ένα σύντομο σχόλιο της Ευαγγελίας Καρβούνη, με αφορμή το βιβλίο της Whitney Chadwick, «WomenArtand Society»
Ο Στράτος Κερσανίδης μας παρουσιάζει τις νέες κινηματογραφικές ταινίες αυτής της εβδομάδας
Η Λιάνα Μαλανδρενιώτη κάνει «Μουσικές προτάσεις»
Η Κατερίνα Αναστασίου χαρτογραφεί τους εικαστικούς προορισμούς  αυτής της περιόδου στον Εικαστικό Χάρτη




ΘΕΩΡΙΑ
«Η Πράσινη Νέα Συμφωνία χαράσσει τους όρους διεξαγωγής της μάχης» της Ναόμι Κλάιν




ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
«Η δυστοπία της “νοικοκυρεμένης” Αθήνας» της Κατέ Καζάντη



Στην ΕΠΟΧΗ της Κυριακής διαβάζετε και τις στήλες:
«Στα δίκτυα του κόσμου» από τον Δημήτρη Γκιβίση
«Ριπές» για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου
Δαιμονικά από τον δικηγόρο του διαβόλου.



-- 
Η ΕΠΟΧΗ
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

No comments:

Κινηματογραφική Λέσχη Ηλιούπολης-ΤΕΤΑΡΤΗ 7/14/2022 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)

 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)                                                                    του Χονγκ Σανγκ-σου (ΝΟΤΙΑ ΚΟΡ...