Friday, December 26, 2008

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

“Εγώ σκότωσα τον Αλέξη. Εγώ σκότωσα τον Καλτεζά, τον Τεμπονέρα, τον αυστραλό πιτσιρικά στο μπαρ της Μυκόνου, τον Άλεξ στη Βέροια, τα παιδιά στα Τέμπη, τον τσιγγάνο στο Ζεφύρι, τον πακιστανό στην ασφάλεια που δε θα μαθω ποτέ το όνομά του.
Εγώ έφτιαξα τους Κούγιες, τους Πρετεντέρηδες, και τις Τατιάνες.
Εγώ δημιούργησα τους μπάτσους, τους κουκουλοφόρους, την ελληνική δικαιοσύνη.
Εγώ ανέχομαι τα βατοπέδια, τα χρηματιστήρια, τα παραδικαστικά, την ανεργία και την ακρίβεια.
Εγώ έβαλα φωτιές στην Πελοπόννησο.
Εγώ εκλέγω τους βουλευτάδες και τους υπουργούς που μου αξίζουν.
Εγώ συγκρίνω τζαμαρίες και αυτοκίνητα με ανθρώπινες ζωές.
Εγώ ζω τα γεγονότα που τρέχουν μέσα από την T.V. καθισμένος στον καναπέ μου.
Ήμουν και γω κάποτε 16 χρονών. Σε λίγα χρόνια θα είναι και ο γιος μου.”

Με αφορμή τη δολοφονία του 16χρονου Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου στο κέντρο της Αθήνας από τις σφαίρες του ειδικού φρουρού Επαμεινώνδα Κορκονέα, πυροδοτήθηκε η μαζική εξέγερση της νεολαίας. Η εξέγερση αυτή εκφράζει την οργή του κόσμου για τις συνθήκες διαβίωσης που διαμορφώνονται καθημερινά (ανεργία, γενιά των 700€, ασφαλιστικό, σκάνδαλα, τρομονόμοι, παιδεία, υγεία)
ΜΜΕ

Τα ΜΜΕ έχουν μεγάλη απήχηση στον κόσμο. Οι κυβερνήσεις και τα συμφέροντα που τις στηρίζουν, εκμεταλλευόμενοι τη δύναμη αυτή παρουσιάζουν μια « αλήθεια » σύμφωνα με τα δικά τους συμφέροντα αγνοώντας τα αιτήματα και προβλήματα του κόσμου. Έτσι η ενημέρωση είναι μονόπλευρη και οι πολίτες δέχονται πλύση εγκεφάλου χωρίς να τους αφήνουν περιθώρια να σκεφτούν και να κρίνουν. Αποτέλεσμα αυτού είναι εύκολα να αποπροσανατολιζόμαστε από τα πραγματικά αίτια της εξέγερσης και πολλές φορές να ενστερνιζόμαστε τη παραπλανητική στάση των ΜΜΕ.

ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ

Συνεχώς ακούμε αυτό το χαρακτηρισμό κυρίως από τα ΜΜΕ, τα οποία παραπληροφορώντας περιγράφουν τους κουκουλοφόρους ως άτομα τα οποία αρέσκονται στο να καταστρέφουν οτιδήποτε . Κι όμως ο στόχος τους δεν είναι αυτός, αφού επιλέγουν καλώς ή κακώς ως μέσο πίεσης, να καταστρέφουν τράπεζες και πολυεθνικές εταιρείες. Δυστυχώς όμως σε τέτοιες ενέργειες παρεισφρύουν ομάδες κατευθυνόμενες από παρακρατικές οργανώσεις, οι οποίες καταστρέφουν κάθετι, με αποτέλεσμα να στρέφουν την κοινή γνώμη ενάντια σε κάθε είδους διαδήλωση.

ΤΡΑΠΕΖΕΣ

Οι παγίδες που στήνουν οι τράπεζες είναι δάνεια, κάρτες, εξοντωτικά επιτόκια. κ.α. Έτσι επιτυγχάνουν τεράστια αύξηση των κερδών τους, βασιζόμενοι στη δύσκολη οικονομική κατάσταση του κόσμου, υπερχρεώνοντας τον. Επιπλέον, οι κυβερνήσεις προκαλούν την αγανάκτηση μας, δίνοντας 28 δις ευρώ από τις τσέπες μας, ως σανίδα σωτηρίας για την οικονομική κρίση που αυτοί δημιούργησαν. Ως επακόλουθο η οργή του κόσμου εκδηλώνεται με καταστροφές τραπεζών (τη ζημιά των οποίων πληρώνουν οι μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες τους και όχι εμείς όπως πολλοί λένε).

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Ο ρόλος της αστυνομίας θεωρητικά είναι να προφυλάσσει τους πολίτες από διάφορους κινδύνους που υπάρχουν στην κοινωνία. Όμως βλέπουμε ότι η αστυνομία ουσιαστικά παίζει το ρόλο του μπράβου των κυβερνήσεων, επιτιθέμενη στον κόσμο που προσπαθεί να βελτιώσει τη ζωή του κόντρα στις αντιλαϊκές πολιτικές που επιβάλλονται. Έτσι καθημερινά βλέπουμε βίαιη αντιμετώπιση των πολιτών με χρήση χημικών, χτυπώντας με γκλόμπς και πυροβολώντας. Εξευτελίζει οικονομικούς μετανάστες και χρησιμοποιεί παρακρατικές φασιστικές οργανώσεις για εκφοβισμό. Καταφέρνει παντως, με απολυτη επιτυχία, να προστατεύσει από τους διαδηλωτές το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην πλατεία Συντάγματος !!!

Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΟΒΙΖΕΙ . . .

ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΔΕΚΕΜΒΡΗ
με προσυγκέντρωση στο 1ο Λύκειο Ορεστιάδας και ώρα 12.00

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

No comments:

Κινηματογραφική Λέσχη Ηλιούπολης-ΤΕΤΑΡΤΗ 7/14/2022 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)

 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)                                                                    του Χονγκ Σανγκ-σου (ΝΟΤΙΑ ΚΟΡ...