Sunday, January 18, 2015

Ο Γιάννης Μπασκόζος θα μιλήσει σε συγκέντρωση που έχουν ετοιμάσει οι φίλοι του και ιατροί Ηλιούπολης .

Ο Γιάννης Μπασκόζος θα μιλήσει σε συγκέντρωση που έχουν ετοιμάσει οι φίλοι του και ιατροί Ηλιούπολης . 
Η συγκέντρωση θα γίνει στις 20/1/2015 την Τρίτη ωρα 21:00 στο καφέ Wallpress στην Μπότσαρη 6-8 ισόγειο στο εμπορικό κέντρο δίπλα στην κεντρική πλατεία της Ηλιουπολης .
Ο Γιάννης Μπασκόζος είναι υποψήφιος στην Β περιφ.Αθήνας είναι αντιπρόεδρος του ΠΙΣ (Πανελλήνιου Ιατρ. Συλλόγου). 

Βιογραφικό 
Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1955. 
Η μητέρα μου κατάγεται από τη Βυτίνα Αρκαδίας, αγωνίστρια της Εθνικής Αντίστασης. 
Ο πατέρας μου από την Ανδρίτσαινα, υπάλληλος ΟΤΕ. 
Και οι δύο γονείς μου σταθερά με τους αγώνες και τις ιδέες της αριστεράς. 

Είμαι γιατρός ενδοκρινολόγος. 
Μεγάλωσα στη γειτονιά της Ανω Χαραυγής, ανάμεσα στη Δάφνη τον Υμηττό και την Ηλιούπολη. 
Γυμνάσιο και λύκειο στη δημόσια ΒΑΡΒΑΚΕΙΟ πρότυπο σχολή. 
Είμαι απόφοιτος της ιατρικής σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών. 

Συμμετέχω στις πολιτικές και συνδικαλιστικές οργανώσεις της αριστεράς (ΚΝΕ ,ΚΚΕ, ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ, ΣΥΡΙΖΑ) από τις μέρες της εξέγερσης στη Νομική και το Πολυτεχνείο μέχρι σήμερα. 
Διετέλεσα αντιπρόεδρος και προεδρεύων στην επιστημονική και επαγγελματική ένωση των ενδοκρινολόγων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΊΑ. 
Συμμετείχα στις αυτοδιοικητικές εκλογές στο Γαλάτσι και στη Νέα Ιωνία, και εκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ. 
Είμαι Α’ Αντιπρόεδρος του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ (ΠΙΣ). 
Από τα ιδρυτικά μέλη του ΣΥΡΙΖΑ, μέλος της πρώτης ΚΠΕ ΣΥΡΙΖΑ και μέλος της ΚΕ μέχρι σήμερα. 

Μέλος της ΠΓ του ΣΥΡΙΖΑ, υπεύθυνος του τομέα υγείας και 

No comments:

Κινηματογραφική Λέσχη Ηλιούπολης-ΤΕΤΑΡΤΗ 7/14/2022 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)

 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)                                                                    του Χονγκ Σανγκ-σου (ΝΟΤΙΑ ΚΟΡ...