Tuesday, January 18, 2011

Ο ΣΥΝ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥΣ

Δελτίο τύπου
Νομαρχιακής Επιτροπής Α΄ Αθήνας του ΣΥΝ


Η Νομαρχιακή επιτροπή  Α΄ Αθήνας του ΣΥΝ  καταδικάζει απερίφραστα τους φασιστικούς χαιρετισμούς και τις προκλήσεις στο τελευταίο Δημοτικό συμβούλιο Αθήνας. Τέτοιες ενέργειες σε θεσμικά όργανα λαϊκής εκπροσώπησης προσβάλουν κατάφορα το δημοκρατικό πολίτευμα και το σύνταγμα της χώρας μας.

Καταδικάζει επίσης κάθε είδους  προπηλακισμούς προς τη εκλεγμένη δημοτική  σύμβουλο της Ανοιχτής πόλης Μαρία  Κανελλοπούλου ,  ενέργειες που θυμίζουν άλλες εποχές. Οι προκλήσεις αυτές στη δημοκρατική Αθήνα δεν θα περάσουν.

Για την εκκόλαψη του αυγού του φιδιού, η  κυβέρνηση έχει τις δικές της ευθύνες. Είναι   αποτέλεσμα  των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι , ντόπιοι και αλλοδαποί, που βιώνουν τη φτώχεια, την υποβάθμιση  και την κατάρρευση των κοινωνικών δομών και υπηρεσιών. Είναι η έλλειψη πολιτικών συμβίωσης και ένταξης κοινωνικών ομάδων στη πόλη.

Καλούμε σε δημοκρατική επαγρύπνηση και συσπείρωση την Αθηναϊκή κοινωνία ενάντια στις φασιστικές προκλήσεις. Επιβάλεται να ληφθούν  πρωτοβουλίες για την επίλυση των προβλημάτων όχι με μόνο μέτρο την  καταστολή, αλλά  με πολιτικές κοινωνικής ένταξης και συμβίωσης.

Saturday, January 15, 2011

Στην «Εποχή» της Κυριακής, 16/1/2011

Η εποxη
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
Γραφεiα: Ακαδημiας 62,  10679 Αθhνα
τηλ. 210-36 19 513 - 14,  Fax : 210- 36 19 610
www.epohi.grwww.epohi.gr  epohi@otenet.grwww.epohi.gr  e-mail:





Στην «Εποχή» της Κυριακής:

Κεντρικός τίτλος: “Φόβος στην αυλή του Μαξίμου”

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Αριστερά: “Ελπίδες για τον ΣΥΡΙΖΑ”. Ο Π. Λάμπρου αναλύει τις προοπτικές του συμμαχικού σχήματος μετά την απόφαση του Συνασπισμού.

Γιάννης Κιμπουρόπουλος: «Θα μπορέσει η Αριστερά να δώσει ριζοσπαστική διέξοδο, για τις αντιστάσεις και εξεγέρσεις».

Πέτρος Λινάρδος- Ρυλμόν: «Κινηματικές ευκαιρίες που χάνονται».

Κ. Μαρματάκης: «Έχουμε πόλεμο. Όλοι το ξέρουν. Εμείς;»

Ποιον ευνοεί τελικά η συμμαχία Ελλάδας και Ισραήλ; Από το Σύλλογο της Ιντιφάντα

«Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ:Μεμονωμένο περιστατικό» είναι ο σεβασμός των δικαιωμάτων”. Μιλά στην «Ε» ο απαχθείς από την ασφάλεια Δημοσθένης Παπαδάτος.

Γερμανικές Επανορθώσεις: “Το Δίστομο θα είναι η αρχή;”.
Μιλούν  ο Μαν. Γλέζος και η υπεύθυνη του Die Linke στη Γερμανική Βουλή Ούλα Γιέλπκε

ΔΙΕΘΝΗ


ΤΥΝΗΣΙΑ: “Λαϊκή εξέγερση έδιωξε έναν πρόεδρο”, του Ν. Σερβετά

ΚΥΠΡΟΣ: «Η Μέρκελ ενισχύει τον Χριστόφια πριν από το ραντεβού της Γενεύης», του Λούη Ηγουμενίδη

ΕΥΡΩΠΗ:«Το Κόμμα της Ευρωπαϊκής Αριστεράς σηματοδοτεί τη δυνατότητα μιας εναλλακτικής πολιτικής». Μιλά στην «Ε» ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Χουντής

ΙΤΑΛΙΑ: “Τα λευκά κολάρα πρόδωσαν τον Μίμη τον σιδερά”. Για το δημοψήφισμα στη FIAT γράφει ο Αργ. Παναγόπουλος

ΑΓΓΛΙΑ: «Φαντασθείτε να ήταν στη θέση μου ο πρίγκιπας Κάρολος…» συνέντευξη με τον Τζόντι Μακ Ιντάϊρ που πάνω στην αναπηρική του καρέκλα δέχθηκε επίθεση από αστυνομικούς

ΕΣΘΟΝΙΑ: «Στη ζώνη του ευρωλυκόφωτος», του Δημ. Γκιβίση

ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ: «Αντέχουμε όσο είμαστε στους δρόμους». Μιλά στον Αργ. Παναγόπουλο ο βουλευτής του «Μπλόκου» Χόρχε Κόστα.


ΤΟ ΘΕΜΑ

«Το δικαίωμα των πολιτών στην μετακίνηση»
Μιλούν στην «Ε»: Απ. Κασιμέρης, μέλος του ΔΣ ΕΘΕΛ- ΟΑΣΑ, Ελένη Μητσού, της Green Attak, Κ. Θεοδοσίου, Σάββας Κωφίδης, Δημ. Παπαδημούλης, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ
Επιμέλεια: Ζ. Γεωργούλα – Ιωάννα Δρόσου

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

«Πόσους μετανάστες χωράει η Ελλάδα;» του Βασ. Παπαστεργίου

«Ο Φράχτης είχε τη δική του ιστορία», του Άσιμου Διογένη

«Η νέα δίωξη του Παν. Βήχου», της Σίσσυς Βωβού

«Η δίκη των μαθητών στη Λάρισα», του Γιώργου Παπανικολάου

«Άμεση απελευθέρωση του Σάββα Ξηρού». Συνεχίζεται η συλλογή υπογραφών



ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

«Επιβαρυμένα σε βαρέα μέταλλα τα προϊόντα της Θήβας». Τη μελέτη του Πανεπιστημίου Αθήνας παρουσιάζει η Μαίρη Φωτεινού. «Αυτοδιαχειριζόμενοι αγροί στον αστικό χώρο». Από την Πρωτοβουλία Πολιτών για ένα αυτοδιαχειριζόμενο αγρό στο Ελληνικό

ΠΑΙΔΕΙΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Ολοκλήρωση με εντάσεις το 10ο συνέδριο της ΠΟΣΔΕΠ, του Στάθη Κουτρουβίδη


ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

«Ένας παράνομος θίασος μας υπενθυμίζει το τίμημα της τέχνης». Για το Ανοιχτό Θέατρο Λευκορωσίας γράφει ο Θ. Τσαλαπάτης.

« Ο ηθοποιός πάνω στη σκηνή χλευάζει την εξουσία». Για το βιβλίο «Αλλάζοντας τους χτύπους της καρδιάς» της Κ. Γέρου, γράφει η Μαρώ Τριανταφύλλου

Το «“Δίφωνο” άφωνο». Για το κλείσιμο του περιοδικού γράφουν: Μάνος Ελευθερίου, Δανάη Παναγιωτακοπούλου, Ελένη Πορτάλιου

«Η ελεγεία της αγάπης και του θανάτου». Ο Στρ. Κερσανίδης γράφει για τις «Σιωπηλές ψυχές».

Στράτος Τζίτζης: «Για μια παγιδευμένη γενιά». Μιλά στην «Ε» ο νέος σκηνοθέτης.

ΙΔΕΕΣ

Ζακ Ρανσιέρ: Ο γάλλος φιλόσοφος μιλά στη Βίκυ Ιακώβου

Γιούργκεν Χάμπερμας: «Η Ευρώπη πάσχει από ξενοφοβία»




ΟΙ ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ:

«Ό,τι συμβεί στα πέριξ» της Γωγώς Παυλοπούλου
«Ξούθου και Μενάνδρου γωνία» του Κ. Κρεμμύδα
«Αφρόδιχτα της Αριστερής όχθης» του Γεράσιμου του Aλιέα
«Στα δίκτυα του κόσμου» του Δημήτρη Γκιβίση
Η σελίδα της Θεσσαλονίκης,
Δελτίο αντιεργατικής θυέλλης
Μουσικές Προτάσεις. Επιμέλεια Λιάνας Μαλανδρενιώτη
Κινηματογράφος: Παρουσίαση από τον Στράτο Κερσανίδη
EX LIBRIS: Βιβλιοκριτική από τη Μ. Θεοδοσοπούλου


Η Εποχή της Κυριακής, μέσα στα κινήματα, στην Αριστερά

Friday, January 14, 2011

Ο Δημοσθένης Παπαδάτος-Αναγνωστόπουλος μιλά σε συνέντευξη τύπου για την περιπετειά του

Σήμερα το πρωί δόθηκε έκτακτη συνέντευξη Τύπου για την αυθαιρεσία που υπέστη το στέλεχος του ΣΥΝ Δημοσθένης Παπαδάτος από τις δυνάμεις της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας έδωσαν σήμερα ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Θοδ. Δρίτσας, ο Δημ. Παπαδημούλης και το μέλος της ΚΠΕ του ΣΥΝ Δημοσθένης Παπαδάτος, η Τασία Χριστοδουλοπούλου, δικηγόρος και μέλος της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ και ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΝ Π. Σκουρλέτης.Στη συνέντευξη παρευρέθηκε και ο αντιπρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου κ. Σχινάς.


http://alterthess.gr/content/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%B8%CE%AD%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B4%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CF%84%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B8%CE%B5%CF%89%CF%81%CF%8E-%CF%8C%CF%84%CE%B9-%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%AC-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%BB%CE%AC%CE%B8%CE%BF%CF%82

Παραθέτουμε εδώ όλη την αποκαλυπτική περιγραφή της χθεσινής απαγωγής-επίθεσης και σύλληψης από τον ίδιο.



ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ: Θέλω να σας ευχαριστήσω που είστε εδώ και θέλω να πω κατ΄ αρχήν, πριν αναφερθώ στα χθεσινά γεγονότα, ότι είμαι σοκαρισμένος και εξοργισμένος. Δεν ξέρω τι από τα δύο περισσότερο. Για όσα έγιναν χθες θέλω να πω ότι δεν ήταν προσαγωγή. Ήταν απαγωγή. Θα εξηγήσω αμέσως τι εννοώ και γιατί το λέω. Και θέλω να πω επίσης ότι θα καταθέσουμε μήνυση σε βάρος αυτών που με υπέβαλαν αυτή την ανείπωτη και τρομοκρατικού τύπου ταλαιπωρία.

Γύρω στις 4 χθες το μεσημέρι κατευθύνομαι πεζός προς το σπίτι, εφ΄ όσον δεν υπάρχουν μέσα μεταφοράς. Λίγο πριν το ξενοδοχείο ΚΑΡΑΒΕΛ και καθώς κατευθύνομαι προς τον Βύρωνα όπου μένω βρίσκω στο δρόμο μια ταυτότητα, σταματάω, κοιτάζω, βλέπω την εκδούσα Αρχή -είναι το Α.Τ. Κυψέλης- σκέφτομαι λοιπόν ότι πρέπει με κάποιον τρόπο να την πάω. Δεν μπορώ να την πάω στην Κυψέλη, αφού δεν υπήρχαν μέσα μεταφοράς, κατευθύνομαι προς τον Βύρωνα να την παραδώσω και να γυρίσω σπίτι μου. Πράγματι λοιπόν κατευθύνομαι προς το σπίτι και σε απόσταση περίπου 10 λεπτά από το σπίτι μου βγαίνει ένας άνδρας με πολιτικά, μου λέει ασφάλεια και μου προτάσσει το περίστροφο. Σε έναν πρώτο χρόνο θεωρώ ότι είτε δεν συμβαίνει αυτό που λέει, είτε, αν συμβαίνει, αν όντως δηλαδή ήταν άντρας της ασφάλειας, θα μου δοθεί ευκαιρία να δώσω την ταυτότητά μου, να εξηγήσω ποιος είμαι και αφού δουν τα στοιχεία μου να με αφήσουν να πάω στο σπίτι μου. Τα πράγματα όμως πολύ γρήγορα καταλαβαίνω ότι δεν είναι έτσι. Βγαίνουν από το στενό από το οποίο βγήκε ο άνδρας αυτός περίπου τους 10-15 με πολιτικά, πολλοί εκ των οποίων είναι κουκουλοφόροι, άνδρες και γυναίκες, οι οποίοι με χτυπούν βίαια. Φωνάζω βοήθεια γιατί νιώθω ότι απειλούμαι και έχω την αίσθηση ότι είμαι θύμα παρακρατικής επίθεσης. Καταλαβαίνετε ότι στο αίτημά μου και με φωνές, δείξτε μου έστω τα στοιχεία σας, να ξέρω ότι είμαι με την αστυνομία, όχι μόνο δεν έχουν ανταποκριθεί, αλλά με έχουν βρίσει και με έχουν χτυπήσει απίστευτα. Φωνάζω λοιπόν βοήθεια και λέω ότι έχω την ταυτότητά μου μαζί μου ώστε στο μεν βοήθεια να με βοηθήσουν οι διερχόμενοι -Με σταμάτησαν στη Φορμίωνος που είναι μια κεντρική λεωφόρος για τον Βύρωνα- Λέω βοήθεια για να με βοηθήσουν οι διερχόμενοι και λέω ότι έχω τα χαρτιά μου στην περίπτωση που όντως είναι αστυνομικοί να τους δείξω τα χαρτιά μου για να με αφήσουν, να εξηγήσω τουλάχιστον τι συμβαίνει.

Τρώω απίστευτο ξύλο. Με ακινητοποιούν, με ρίχνουν κάτω, με έχουν ρίξει κάτω δέκα και με χτυπάνε. Μου περνάνε τις χειροπέδες. Με χτυπάνε, ενώ μου έχουν περάσει τις χειροπέδες. Με βρίζουν απίστευτα και άνδρες και γυναίκες με καλυμμένα πρόσωπα με βάζουν σ΄’ ένα συμβατικό αμάξι, εξ όσων μπόρεσα να δω, και με οδηγούν χτυπώντας με και σιδηροδέσμιο σ΄ ένα μέρος που εγώ δεν ξέρω.

Στη διαδρομή, η οποία κράτησε περί τα 20 λεπτά, αν μπορώ να υπολογίσω, με απειλούν και με βρίζουν βάναυσα. Ένας απ΄ αυτούς μου λέει, παρακάλα μόνο να καθαρίσεις κι εγώ θα σε περιμένω έξω. Ένας άλλος μου είχε πει, ήθελες και σουβλάκι κάθαρμα. Το κάθαρμα είναι η πιο ανακοινώσιμη από τις βρισιές που μου είπαν. Αυτό σημαίνει ότι με παρακολουθούσαν, γιατί όντως μεταξύ ΚΑΡΑΒΕΛ και του σημείου που με έπιασαν είχα σταματήσει να πάρω κάτι να φάω. Ένας άλλος μου είπε ότι "ήθελες να κάνεις ξαφνικό πλησίασμα καθίκι και ότι η 13η -γιατί ήταν 13 χθες- ήταν γρουσούζικη για σένα και γιατί κι εγώ για σένα έχασα την παραμονή Πρωτοχρονιάς μου". Ένας από αυτούς μου είπε ότι είμαι περιβαλλοντολόγος, κάτι πράγματα ακατάληπτα, δεν μπορούσα να καταλάβω τι συνέβαινε. Το μόνο που μπόρεσα να ρωτήσω σε μια κατάσταση εξαιρετικά δύσκολη είναι αν με κατηγορούν ή αν μου κάνουν ό,τι μου κάνουν θεωρώντας ότι έχω κάποια σχέση με βίαιες ενέργειες ή με τρομοκρατικές οργανώσεις. Φυσικά δεν μου απάντησαν και συνέχισαν μια άθλια συμπεριφορά, μια τρομοκρατική συμπεριφορά ενώ ήξεραν ότι και τα στοιχεία μου και την ταυτότητά μου έχω μαζί μου αλλά και ότι είμαι μέλος και στέλεχος του ΣΥΝ. Τους είπα μάλιστα ότι συνεργάζομαι με το Ινστιτούτο «Ν. Πουλαντζάς». Τους εξήγησα ότι πρόκειται για το θεωρητικό ίδρυμα του ΣΥΝ. Τους λέω ότι είμαι υποψήφιος διδάκτορας. Λίγο πριν ή λίγο μετά ένας απ΄ αυτούς πετάει ότι πήγε να δει τον δάσκαλο το καθίκι, αλλά δεν πρόλαβε. Πράγματι πριν με συλλάβουν, πριν με απαγάγουν είχα συνάντηση με τον καθηγητή μου στο διδακτορικό. Ένας απ΄ αυτούς κατά τη διάρκεια της μεταφοράς μου στη ΓΑΔΑ -όπως έμαθα αργότερα, δεν ήξερα πού με πάνε- είπε, φοβάται την ακροδεξιά το καθίκι, κάτι τέτοιο και με χειρότερες βρισιές. Θα πω μετά ότι με κάποιον τρόπο πρέπει να εξηγήσουν πώς και τι, πώς με συνδέουν με πράγματα και αν με παρακολουθούσαν για ένα διάστημα πριν. Δεν μπορώ να το ξέρω, αλλά έλεγαν πράγματα το οποίο έδειχναν αυτό.

Εν πάση περιπτώσει, με οδηγούν, χωρίς να βλέπω και χτυπώντας με και όντας πολύ δύσκολο να σταθώ στα πόδια μου γιατί έχω μουδιάσει και έχω χτυπηθεί και πράγματι μέχρι και σήμερα με δυσκολία κάθομαι και σηκώνομαι, μέχρι χθες με υποβάσταζαν, εκτός από τα σημάδια που έχω στο πρόσωπό μου, με οδηγούν λοιπόν σ΄ ένα κτίριο κουκουλοφόροι. Δεν βλέπω πού είμαι, δεν μου λέει κανείς τι έχει συμβεί. Με ανεβάζουν στο ασανσέρ και με οδηγούν σε ένα δωμάτιο το οποίο είναι σκοτεινό, στο οποίο με την άκρη του ματιού μου, γιατί δεν μου επιτρέπουν να δω, βλέπω ότι περιστοιχίζομαι από κουκουλοφόρους. Με έχουν να κοιτάζω στον τοίχο, αφού με έχουν χτυπήσει. Με απειλούν και με βρίζουν με απίστευτο τρόπο. Και κάποια στιγμή μου ζητάνε να βγάλω τα ρούχα μου. Δεν έχω φυσικά περιθώρια να αρνηθώ. Βγάζω τα ρούχα μου, τα εσώρουχά μου, είμαι γυμνός μπροστά σε 7-8 άτομα -αν μπορώ να υπολογίσω καλά. Κάποιοι με πλησιάζουν, δεν με αγγίζουν. Μένω έτσι περί τα 20 λεπτά. Και λίγο αργότερα μου δίνουν τα ρούχα μου ένα προς ένα, αφού έχουν ψάξει τα πράγματά μου και τα έχουν καταγράψει, με απίστευτα σχολαστική ακρίβεια, μέχρι δηλαδή και τις ημερομηνίες στα φύλλα των εφημερίδων που βρέθηκαν στο σακίδιο μου. Μου δίνουν λοιπόν τα ρούχα μου, εξηγώντας μου ένας απ΄ αυτούς, ο μόνος που έχει αφήσει το πρόσωπό του ακάλυπτο και ο μόνος που μου μίλησε σε στοιχειωδώς ανθρώπινο τόνο, μου εξηγεί λοιπόν ότι έχει γίνει ένα απίστευτο λάθος, ότι μοιάζω πάρα πολύ με κάποιον απ΄ αυτούς που ψάχνουν κι ότι εν πάση περιπτώσει σε λίγο θα φύγω. Μου παίρνουν αποτυπώματα και με οδηγούν στην υπηρεσία προστασίας του πολιτεύματος. Είναι μια υπηρεσία που λέγεται ΔΑΕΕΒ. Δεν γνωρίζω τι σημαίνουν τα αρχικά. Είπαν όμως ότι είναι ο δωδέκατος της αντιτρομοκρατικής. Όπου, αντί να μου απολογηθούν για την απίστευτη ταλαιπωρία -και είμαι επιεικής- στην οποία με έχουν υποβάλει, βρίσκομαι να απολογούμαι για την ταυτότητα η οποία βρέθηκε επάνω μου -σας είπα πώς βρέθηκε. Εξηγώ , σοκαρισμένος και εξοργισμένος μαζί, όπως είμαι και τώρα, ότι δεν είναι ακριβώς λογικό να απολογηθώ εγώ γι αυτή την ταυτότητα, εφ΄ όσον μπορώ να εξηγήσω αμέσως τι έχει συμβεί και το ζήτημα είναι η ταλαιπωρία την οποία έχω υποστεί και η βία την οποία έχω υποστεί. Ρωτάω, γιατί τόση βία. Βλέπω λοιπόν ότι το πράγμα από τη σύλληψη-απαγωγή μου έχει πάει στην ταυτότητα και πράγματι λίγο μετά με κατεβάζουν στην κρατική ασφάλεια,, στον έκτο της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης, όπου μου ζητάνε κατάθεση γι αυτή την ταυτότητα. Ζητάω να δω δικηγόρο ή έστω να μιλήσω με τους δικούς μου και δεν μου επιτρέπουν να χρησιμοποιήσω το τηλέφωνό μου. Όταν τους λέω τι έχει συμβεί μ΄ αυτή την ταυτότητα, πού την βρήκα, τι έκανα όταν τη βρήκα, τι σκόπευα να κάνω κ.ο.κ. -σημειωτέον όλα αυτά χωρίς καμία δυνατότητα επικοινωνίας με τον έξω κόσμο και σ΄ ένα κτίριο στο οποίο λίγο πριν έχω ακούσει ουρλιαχτά ανθρώπων οι οποίοι μάλλον είχαν λίγο χειρότερη τύχη από τη δική μου. Ένας από τους άντρες της ασφάλειας, αξιωματικός απ ότι μπόρεσα να καταλάβω, αστυνόμος, όπως είδα στη σφραγίδα του στο έγγραφο που υπέγραψα, στην κατάθεσή μου δηλαδή, με πλησιάζει και μου λέει ότι, φιλολογικά μιλώντας, τι θα πίστευα για κάποιον ο οποίος συλλαμβάνεται επ΄ αυτοφώρω να κλέβει ένα σπίτι, ο ιδιοκτήτης του σπιτιού τον σπάει στο ξύλο γιατί τον κλέβει και ο κλέφτης παραπονιέται γιατί τον χτυπούν.

Ρωτάω τι σχέση έχει αυτό με τη δική μου την περίπτωση κι αν είμαι κάποιου είδους κλέφτης εν πάση [περιπτώσει και μου εξηγεί με δεύτερη ερώτηση, τι θα είχαμε να πούμε για κάποιον ο οποίος είναι ενάντια στο σύστημα και χτυπάει το σύστημα και θέλει να ρίξει το σύστημα και το σύστημα που θέλει αυτός να ρίξει κάποια στιγμή τον αρπάζει, τον χτυπάει, νιώθει πάνω του το σύστημα που θέλει να ρίξει. Τι θα λέγαμε γι αυτόν, όταν αυτός ζητάει τα δικαιώματά του και παραπονιέται ότι τον χτυπάει το σύστημα αυτό που αυτός χτυπάει.

Στο σημείο αυτό καταλαβαίνω ότι τα πράγματα έχουν ξεφύγει. Δεν μπορώ να δώσω συνέχεια γιατί είμαι εξαντλημένος, είμαι χτυπημένος, δεν έχω απολύτως καμία βοήθεια και δεν καταλαβαίνω, προφανώς μάλλον Καταλαβαίνω ότι δεν έχει νόημα μια τέτοια τύπου συζήτηση. Ζητάω λοιπόν να φύγω μια ώρα αρχύτερα. Το μόνο που έχω πει και θέλω να το πω και σε εσάς είναι ότι ούτε νιώθω κάποιου είδους κλέφτης και πολύ περισσότερο ότι πρέπει να απολογηθώ για την κατάσταση η οποία ήταν τουλάχιστον τρομοκρατική, όταν έχω δηλώσει τα στοιχεία μου, την πολιτική μου ιδιότητα, ότι έχω ταυτότητα, όταν θέλω να το λύσω τέλος πάντων με τον τρόπο που λύνονται αυτά τα πράγματα όταν ισχύει η έννομη τάξη. Το δεύτερο που είπα ότι, ακόμη και στην περίπτωση ενός ανθρώπου που έχει πρόβλημα με το σύστημα -και δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό στα μυαλά τους- η δημοκρατία την οποία υποτίθεται ότι αυτοί φρουρούν και την οποία αυτοί εγγυώνται θα έπρεπε να δείξει σ΄ αυτόν που έχει πρόβλημα με το σύστημα ότι είναι ανώτερη και άρα να του παρέχεις τα δικαιώματα. Ξαναλέω ότι δεν ξέρω με ποιον τρόπο σχετίζομαι με το σενάριο που έχουν στο μυαλό τους.

Μου είπαν πράγματα που έδειχναν ότι έχουν παρακολουθήσει τη διαδρομή μου αρκετή ώρα πριν με απαγάγουν. Είδα δε σε ένα ιντερνετικό πόρταλ ότι υπάρχει κάποια υπόνοια.. «δημιουργεί ερωτήματα», μάλλον, αυτή ήταν η διατύπωση, δημιουργεί ερωτήματα πώς ένα στέλεχος του ΣΥΝ βρέθηκε πάνω από μια ταυτότητα. Θεωρώ αυτές τις διατυπώσεις και αυτούς τους υπαινιγμούς τουλάχιστον άθλιους. Έχω υποστεί απίστευτη ταλαιπωρία. Και δεν ξέρω τι θα συνέβαινε στην περίπτωση ενός ανθρώπου ο οποίος θα ήταν πιο αδύναμος από εμένα, δεν θα είχε δηλαδή ούτε την ταυτότητά του, δεν θα ήταν μέλος και στέλεχος κοινοβουλευτικού κόμματος, θα ήταν ενδεχομένως μετανάστης, ενδεχομένως μετανάστης χωρίς χαρτιά, θα ήταν κάποιος ο οποίος δεν θα είχε τη στοιχειώδη εγγύηση και την στοιχειώδη στήριξη, όπως είχα εγώ από τους δικούς μου ανθρώπους, από τους φίλους και τους συντρόφους μου, στήριξη για την οποία τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.

Δεν θέλω να πω άλλα πράγματα. Θα ήθελα αυτό το πράγμα να μην ξανασυμβεί. Δεν είναι ούτε λάθος να δέρνουν ένα σιδηροδέσμιο, ούτε να τον βρίζουν και να τον απειλούν, ούτε τα βασανιστήρια, γιατί το να σε κρατήσουν γυμνό δημόσια μπροστά σε ανθρώπους και να μην ξέρεις ποιοι σε κρατάνε είναι βασανιστήριο. Δεν θεωρώ λοιπόν ότι αυτό το βασανιστήριο είναι λάθος. Δεν θεωρώ ότι δικαιολογείται ακόμα κι αν είχα κάνει αυτά τα οποί θεωρούσαν ότι μπορεί να είχα κάνει. Η αντιτρομοκρατική υπηρεσία δεν είναι το αστυνομικό τμήμα της Άνω Κάτω Περαχώρας για να κάνει λάθη. Δεν μπορεί να επικαλείται την ομοιότητα με τον ύποπτο που ψάχνουν. Είναι τουλάχιστον αδιανόητο και εξοργιστικό το να μου λένε ότι μοιάζεις με ύποπτο και άρα γι αυτό σε μαζέψαμε. Έχω χτυπηθεί σιδηροδέσμιος κι αυτό δεν είναι λάθος. Δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό. Στην περιοχή μου, στον Βύρωνα, έχει χάσει τη ζωή του Αλβανός από καταδίωξη κατά λάθος. Δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό η βίαιη σωματική επίθεση σε μέλος του ΣΥΝ ή της Νεολαίας του -την πιο πρόσφατη την είπε ο Π. Σκουρλέτης , αφορά στον σύντροφο τον Ν. Ηλιόπουλο. Πρέπει μ΄ έναν τρόπο αυτό το πράγμα να σταματήσει. Πρέπει να σταματήσει δηλαδή μια λειτουργία της αστυνομίας η οποία στο όνομα της αποτελεσματικότητας και επικαλούμενη λάθη και μεμονωμένα περιστατικά μπορεί να κάνει αθλιότητες. Είναι χαρακτηριστικό ότι στον Βύρωνα υπήρξαν κάτοικοι, υπήρξαν αυτόπτες μάρτυρες, γνωρίζω κάποιους απ΄ αυτούς, που μίλησαν για βιαιότατη σύλληψη ενός ανθρώπου που φώναζε βοήθεια, είμαι αθώος, έχω την ταυτότητά μου. Κάποιοι απ΄αυτούς μάλιστα, δεδομένου ότι οι επιτιθέμενοι ήταν κουκουλοφόροι -σκεφτείτε το λίγο αυτό- πήραν τηλέφωνο την αστυνομία, την αστυνομία να μαζέψει την αστυνομία, γιατί συμπεριφέρεται, στο όνομα της αντιτρομοκρατίας, με τρομοκρατικό τρόπο.

Δεν έχω να πω άλλα. Σας ευχαριστώ.

Thursday, January 13, 2011

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΠΑΠΑΔΑΤΟ-ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟ - Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

Σε μια τρομοκρατική επίδειξη δύναμης και αυταρχισμού επιτέθηκαν και συνέλαβαν πριν μερικές ώρες το στέλεχος του Συνασπισμού Δημοσθένη Παπαδάτο- Αναγνωστόπουλο ως ύποπτο για συμμετοχή στους Πυρήνες της Φωτιάς κατά λάθος! Όπως καταγγέλει ο ίδιος έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από δυνάμεις της αντιτρομοκρατικής στον Βύρωνα, περιοχή στην οποία διαμένει. Στη συνέχεια τον έβαλαν σε ένα αμάξι και χωρίς να του δώσουν παραπάνω εξηγήσεις τον μετέφεραν στην ΓΑΔΑ. Εκεί άντρες της Αντιτρομοκρατικής με κουκούλες τον έκλεισαν σε ένα σκοτεινό δωμάτιο, τον ξεγύμνωσαν και του έκαναν σωματικό έλεγχο. Αφού τον ανέκριναν για αρκετές ώρες τον αφήσαν λέγοντας απλώς ότι επρόκειτο για .......λάθος!




Την απερίφραστη καταδίκη στο γεγονός αυτό εκφράζει ο γραμματέας του Συνασπισμού Δ. Βίτσας δηλώνοντας ότι "Η επίθεση ενάντια στο στέλεχος του Συνασπισμού Δημοσθένη Παπαδάτο- Αναγνωστόπουλο δείχνει δύο πράγματα. Πρώτον ότι ορισμένες αστυνομικές δυνάμεις έχουν αποθρασυνθεί και γι`αυτό πρέπει άμεσα να τιμωρηθούν. Δεύτερον ότι με τα μέτρα καταστολής που παίρνει η κυβέρνηση ο κάθε πολίτης βρίσκεται σε κίνδυνο να υποστεί επίθεση ακόμα πιο βάρβαρη στο όνομα της "αντιτρομοκρατικής" δράσης. Το αντιλαϊκό σχέδιο της κυβέρνησης και τα μέτρα τα οποία εφαρμόζει εκδηλώνονται με τον αυταρχισμό και τη συρρίκνωση όλων των δικαιωμάτων"

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΣΤΙΣ 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ: Για διατήρηση του θεσμού της επικουρικής Ασφάλισης με τη λειτουργία του ΤΕΑΠΕΤΕ.

Αθήνα, 13 Ιανουαρίου 2011




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νο 25





Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι



Συνεδρίασε σήμερα Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011 το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας με μοναδικό θέμα στην ημερήσια διάταξη τη λήψη απόφασης για το συντονισμό της δράσης μας εν όψει της εκδίκασης της υπόθεσης του ΤΕΑΠΕΤΕ στην ολομέλεια του Αρείου Πάγου. Στη συνεδρίαση είχε προσκληθεί και παρευρέθηκε το Δ.Σ. του Συλλόγου Συνταξιούχων της Εμπορικής Τράπεζας.

Στα μέλη των δυο Διοικητικών Συμβουλίων έγινε αναλυτική ενημέρωση για το καθαρά νομικό μέρος της υπόθεσης από το νομικό σύμβουλο του Συλλόγου καθώς και επιστημονική εκτίμηση της διαδικασίας και της προσέγγισης και της στρατηγικής με την οποία θα κινηθεί η νομική μας εκπροσώπηση στο Ανώτατο Δικαστήριο.

Στη συνέχεια το Δ.Σ. του Συλλόγου μας μετά από συζήτηση αποφάσισε την προκήρυξη 24ωρης Πανελλαδικής απεργίας για την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011 με το εξής πλαίσιο διεκδίκησης :



1. Ασφαλιστικό: Ανατροπή των αντιασφαλιστικών νόμων που κατήργησαν το ΤΕΑΠΕΤΕ και επέβαλαν την υποχρεωτική ένταξη των εργαζομένων στο ΕΤΑΤ – Επαναλειτουργία του Επικουρικού μας σύμφωνα με το καταστατικό του.

2. Οργανισμός Προσωπικού : Άμεση και χωρίς περιορισμούς ένταξη όλων των νέων συναδέλφων στον Οργανισμό – Σεβασμός και εφαρμογή των όρων και των προβλεπόμενων από αυτόν για όλο το Προσωπικό της Τράπεζας.

3. Περιοδείες – Ενημέρωση.



Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι



Μετά από πολυήμερες, μαζικές και αγωνιστικές απεργιακές κινητοποιήσεις, μετά από σκληρούς δικαστικούς αγώνες όπου εργαζόμενοι της Εμπορικής και ο Σύλλογός τους δικαιώθηκαν τόσο σε πρώτο βαθμό από το Πρωτοδικείο όσο και σε δεύτερο βαθμό από το Εφετείο, ήρθε η ώρα της εκδίκασης της αναίρεσης της Εμπορικής Τράπεζας και του Ελληνικού Δημοσίου στον Άρειο Πάγο.



Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι



Η Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011 είναι ημερομηνία κρίσιμη και καθοριστική για τη διατήρηση ή όχι των ασφαλιστικών μας δικαιωμάτων, όπως αυτά καθορίζονταν μέσα από την ύπαρξη και τη λειτουργία του ΤΕΑΠΕΤΕ. Αντιλαμβανόμαστε όλοι τη βαρύτητα της απόφασης που θα εκδοθεί και τις επιπτώσεις της για το Ασφαλιστικό μας καθεστώς, για τη συνέχιση ύπαρξης του ΤΕΑΠΕΤΕ ή για τη βίαιη κατάργησή του και την ένταξη μας στο ΕΤΑΤ.



• Σας καλούμε όλους σε μαζική συμμετοχή στην 24ωρη απεργία της Πέμπτης 20 Ιανουαρίου.

• Σας καλούμε όλους σε δυναμική συγκέντρωση έξω από το κτήριο του Αρείου Πάγου στις 09:00 π.μ.



ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ !



Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι



Ο Σύλλογος δεν σταμάτησε ποτέ να έχει στην κορυφή των διεκδικήσεών του το ζήτημα της ένταξης των νέων συναδέλφων στον Οργανισμό. Με τη δυναμική παρουσία μας στην απεργιακή κινητοποίηση επαναφέρουμε προς τη Διοίκηση την απαίτηση μας για εφαρμογή του Οργανισμού Προσωπικού και για την άμεση ένταξη όλων των συναδέλφων σε αυτόν, χωρίς εξαιρέσεις και αποκλεισμούς.

Παράλληλα, και πέρα από τη συνδικαλιστική διεκδίκηση, σας ενημερώνουμε ότι την επόμενη εβδομάδα οι νομικοί μας σύμβουλοι αρχίζουν την κατάθεση των πρώτων αγωγών κατά της Τράπεζας για την άμεση ένταξη των νέων συναδέλφων.



Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι



Σε μια περίοδο που τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα όλων των εργαζομένων δέχονται σφοδρή, ολομέτωπη επίθεση, οι εργαζόμενοι της Εμπορικής και ο Σύλλογός τους δίνουν με συνέπεια και συνέχεια τον αγώνα τους :

 Για διατήρηση του θεσμού της επικουρικής Ασφάλισης με τη λειτουργία του ΤΕΑΠΕΤΕ.

 Για έναν Οργανισμό Προσωπικού που θα περιλαμβάνει και θα καλύπτει όλους τους εργαζόμενους στην Εμπορική.



ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ 20/01/11

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ





Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς





Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ





ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΙΡΕΤΗΣ

Saturday, January 01, 2011

Ευτυχές το νέο έτος με ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ και ΒΑΛΣ



Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Σας ευχόμαστε Καλή Πρωτοχρονιά κι Ευτυχές το Νέο Έτος και σας θυμίζουμε ότι αυτό είναι στο χέρι όλων μας. Ευχόμαστε να βρεθούμε ξανά μαζί στους δρόμους του αγώνα εναντίον των πολιτικών που ασκούν ΕΕ, ΔΝΤ, Κυβέρνηση του Μνημονίου και Εργοδοσία και που προβλέπονται ακόμη πιο οδυνηρές για τους/τις εργαζόμενους/ες. Ελπίζουμε σε νέες νίκες σαν αυτή της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης της 4ης Δεκεμβρίου, που έδειξε ότι η άποψη πως "δεν γίνεται τίποτα" είναι λανθασμένη πέρα για πέρα. Γι' αυτό σας συνιστούμε να διαβάσετε το δώρο μας, το νέο τεύχος (Δεκ. 2010) της εφημερίδας μας ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ που είναι αναρτημένη στο διαδικτυακό τόπο της ΕΑΣ:

Happy New Year
Bonne Annee
Felice Anno Nuovo
Feliz Año Nuevo
Feliz Ano Novo
Glückliches neues Jahr
Gelukkig nieuwjaar
Gott nytt år

Szczęśliwegonowego roku

An Nou fericit


Εκ μέρους της Ενιαίας Αγωνιστικής Συσπείρωσης (ΕΑΣ) ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΣΑΚΙΡΗΣ Μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζομένων στην Εμπορική Τράπεζα

Wednesday, December 29, 2010

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΩΝ 23η χειμερινή περίοδος 2010 – 2011

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΩΝ
23η χειμερινή περίοδος 2010 – 2011

<!--[if !vml]--><!--[endif]-->

Κάθε ΚΥΡΙΑΚΗ στις 8:00 μ.μ.
στην Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ
(Μαρίνου Αντύπα 86, Ηλιούπολη, τηλ. 2109941199, 2109914732, 6945405825
ιστοσελίδα: www.klh.gr, e-mail: cineclubilioupolis@gmail.com).




<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->ΚΥΡΙΑΚΗ  16/01/2011

«ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ»

ΓΑΖΑ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ
των Γιώργου Αυγερόπουλου και Γιάννη Καρυπίδη
(ΕΛΛΑΔΑ, 2009, έγχρωμη, 49΄)

Θα ακολουθήσει συζήτηση με εισηγητές τους Βαγγέλη Πισσία  (καθηγητή Τ.Ε.Ι. Αθήνας, επιβαίνοντα στο πλοίο «Ελεύθερη Μεσόγειος», συντονιστή του «Free Gaza movement» και της  πρωτοβουλίας «Ένα καράβι για τη Γάζα-Ship to Gaza»), Γιώργο Λιερό  (κτηνίατρο, επιβαίνοντα στο πλοίο «Σφενδόνη») και Ισμάτ Σαμπρί (πρώην επιτετραμμένο της Παλαιστινιακής Αρχής στην Αθήνα).
                                
Προβολή κινηματογραφικού υλικού από το πρόσφατο ταξίδι του στόλου της ελευθερίας.

Έκθεση φωτογραφικού υλικού από τη δράση της πρωτοβουλίας «Ένα καράβι για τη Γάζα».

Σε συνεργασία με το Μουσείο Εθνικής Αντίστασης.



  • ΚΥΡΙΑΚΗ 23/01/2011

ΓΕΡΜΑΝΟ-ΙΤΑΛΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: Ο ΛΙΜΟΣ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΟΥ 1941-42 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ
του Αντώνη Παπαδόπουλου (ΕΛΛΑΔΑ, 2009, έγχρωμη και ασπρόμαυρη, 52΄)

Θα ακολουθήσει συζήτηση με εισηγητές τους Αντώνη Παπαδόπουλο (σκηνοθέτη της ταινίας και Καλλιτεχνικό Διευθυντή του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας), Γιάγκο Ανδρεάδη, (καθηγητή Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών), Μαρία Κομνηνού (αναπληρώτρια καθηγήτρια και διευθύντρια του Εργαστηρίου Οπτικοακουστικών Μέσων στο Tμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Mαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και Γενική Γραμματέα του Διοικητικού Συμβουλίου της Ταινιοθήκης της Ελλάδος), Ιωάννα Αθανασάτου (διδάσκουσα Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών) και Κώστα Μακρή (καθηγητή Ιστορίας).

Σε συνεργασία με το Μουσείο Εθνικής Αντίστασης.


  • ΚΥΡΙΑΚΗ 30/01/2011

ΕΝΑΣ ΤΟΥΡΚΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΤΑΡΤΩΝ

ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΕΜΑΛ , Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ
του Φώτου Λαμπρινού (ΕΛΛΑΔΑ/ΤΟΥΡΚΙΑ, 2008, έγχρωμη και ασπρόμαυρη, 72΄)

Θα ακολουθήσει συζήτηση με εισηγητές τους Φώτο Λαμπρινό ( σκηνοθέτη της ταινίας), Μάνο Ζαχαρία (σκηνοθέτη) και Κώστα Μακρή (καθηγητή Ιστορίας).

Σε συνεργασία με το Μουσείο Εθνικής Αντίστασης.


  • ΣΑΒΒΑΤΟ 05/02/2011
  • ΚΥΡΙΑΚΗ 06/02/2011

ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΡΑΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ



ΔΙΗΜΕΡΟ ΠΡΟΒΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΤΟΥ 33ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΔΡΑΜΑΣ
 (2010,8+4  ταινίες, 133΄ + 114΄)

Σε συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας.


  • ΚΥΡΙΑΚΗ 13/02/2011

ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΑΓΓΕΛΑΚΑ

ΤΑΞΙΔΙΑΡΑ ΨΥΧΗ
της Αγγελικής Αριστομενοπούλου (ΕΛΛΑΔΑ, 2009, έγχρωμη, 65΄)





  • ΚΥΡΙΑΚΗ 20/02/2011

«ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΝΕΩΝ ΤΗΣ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑΣ “ΣΙΜΟΝ ΜΠΟΛΙΒΑΡ”» - ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΦΤΩΧΑ, ΟΡΦΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ
(TOCAR  Y  LUCHAR)
του Αλμπέρτο Αρβέλο (ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ, 2005, έγχρωμη, 70΄)

Θα ακολουθήσει συζήτηση με εισηγητές τους  Ροδρίγο Οσβάλντο Τσάβες Σαμούδιο (Πρέσβη της Μπολιβαριανής Δημοκρατίας της Βενεζουέλας στην Ελλάδα) και Κώστα Ήσυχο (εκπρόσωπο του Συλλόγου Φίλων «Σπίτι της Άλμπα-Casa de Alba»).

Σύντομο μουσικό πρόγραμμα από λατινοαμερικάνικο συγκρότημα (Μάρθα Μορελεόν, Χέρμαν Μάιρ, Αλεχάντρο Ντίας, Άλκης Κόλλιας).

Έκθεση φωτογραφικού υλικού.

Σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Μπολιβαριανής Δημοκρατίας της Βενεζουέλας στην Ελλάδα.


  • ΚΥΡΙΑΚΗ 27/02/2011

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ - ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ

Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΥΡΥΔΙΚΗ
του Φρέντυ Βιανέλλη (ΕΛΛΑΔΑ, 2009, έγχρωμη, 74΄)

Θα ακολουθήσει συζήτηση με εισηγητές τους Φρέντυ Βιανέλλη (σκηνοθέτη της ταινίας), Κλεάνθη Δανόπουλο (σκηνοθέτη) και άτομα που είχαν άμεση εμπειρία από τη διαδικασία απεξάρτησης με τη συμπαράσταση τη «Μονάδας Απεξάρτησης “18 Άνω”».



  • ΚΥΡΙΑΚΗ 13/03/2011

ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗ ΛΕΥΚΩΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

ΟΝΕΙΡΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΓΛΩΣΣΑ
της Λουκίας Ρικάκη (ΕΛΛΑΔΑ, 2010, έγχρωμη, 68΄)

Θα ακολουθήσει συζήτηση με εισηγητές τους Λουκία Ρικάκη (σκηνοθέτιδα της ταινίας), Άννα Φραγκουδάκη (ομότιμη καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων) και Παύλο Χαραμή (Πρόεδρο του Κέντρου Μελετών και Τεκμηρίωσης της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Ελλάδας).





  • ΚΥΡΙΑΚΗ 20/03/2011

ΦΙΛΜ ΝΟΥΑΡ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΓΡΙΦΟΙ - ΜΙΑ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ

ΠΡΟΒΟΛΗ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ «ΤΟ ΓΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ΜΑΛΤΑΣ (THE MALTESE FALCON)» (ΗΠΑ, 1941) ΤΟΥ ΤΖΟΝ ΧΙΟΥΣΤΟΝ ΚΑΙ «ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΟΡΙΕΝΤ ΕΞΠΡΕΣ (MURDER ON THE ORIENT EXPRESS)» (ΒΡΕΤΑΝΙΑ, 1974) ΤΟΥ ΣΙΝΤΝΕΪ ΛΟΥΜΕΤ

Θα ακολουθήσει συζήτηση με εισηγητές τους Τάσο Πατρώνη (επίκουρο καθηγητή Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών) και Σωφρόνη Βαμβακούση (μαθηματικό, καθηγητή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης).

  • ΚΥΡΙΑΚΗ 03/04/2011

ΚΩΣΤΑΣ ΣΦΗΚΑΣ (1927-2009) – Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΩΣ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ


ΑΝΑΜΟΝΗ
του Κώστα Σφήκα (ΕΛΛΑΔΑ, 1962, ασπρόμαυρη, 22΄)

ΘΗΡΑΪΚΟΣ ΟΡΘΡΟΣ
του Κώστα Σφήκα (ΕΛΛΑΔΑ, 1968, ασπρόμαυρη, 25΄)

ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΠΟΥΛΙ ΤΩΝ ΘΛΙΨΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ
του Κώστα Σφήκα (ΕΛΛΑΔΑ, 1995, έγχρωμη, 67΄)

Θα ακολουθήσει συζήτηση με εισηγητές τους Σάββα Μιχαήλ (συγγραφέα),  Γιάννη Σολδάτο (σκηνοθέτη, συγγραφέα, εκδότη) και Τάκη Σασλίδη (συνεργάτη του Κώστα Σφήκα).

  • ΣΑΒΒΑΤΟ 09/04/2011
  • ΚΥΡΙΑΚΗ 10/04/2011

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ 2011



ΔΙΗΜΕΡΟ ΠΡΟΒΟΛΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 2010

Θα ακολουθήσει απονομή πέντε βραβείων (καλύτερης ταινίας και σκηνοθεσίας από το Ίδρυμα «Βαγγέλης Κοτρώνης»,  σεναρίου από το ΙΕΚ ΑΚΜΗ, καλύτερης ταινίας επιστημονικής φαντασίας από την Αθηναϊκή Λέσχη Επιστημονικής Φαντασίας και κοινού) και δώδεκα τιμητικών διακρίσεων (διεύθυνσης φωτογραφίας, μοντάζ, ηχοληψίας, sound design,  μουσικής,  σκηνογραφίας, ενδυματολογίας, μακιγιάζ, Α΄ γυναικείου ρόλου, Β΄ γυναικείου ρόλου, Α΄ ανδρικού ρόλου και Β΄ ανδρικού ρόλου) από το ΙΕΚ ΑΚΜΗ.

Σε συνεργασία με το Ίδρυμα «Βαγγέλης Κοτρώνης» και το ΙΕΚ ΑΚΜΗ.


Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ


<!--[if !vml]--><!--[endif]-->

Η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ συμπληρώνει φέτος 23 χρόνια συνεχούς λειτουργίας. Η δραστηριότητά της όλο αυτό το διάστημα υπήρξε πλούσια και πολύπλευρη:
<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->Προβολές ταινιών μεγάλου και μικρού μήκους από τον ελληνικό και παγκόσμιο κινηματογράφο.
<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->Ειδικές προβολές – εκδηλώσεις
<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->Σεμινάρια, μαθήματα, συζητήσεις, εκθέσεις.
<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->Εκδόσεις, δημοσιεύσεις (Περιοδικό ΠΡΟΣΕΧΩΣ, ειδικά φυλλάδια, προγράμματα, κείμενα σε περιοδικά και εφημερίδες).
Οι προβολές της Λέσχης με το τέλος της χειμερινής περιόδου 2010-2011 θα φτάσουν τις 1390 (694 ταινίες μεγάλου μήκους και 696 μικρού). Οι ταινίες προέρχονται από 48 χώρες και καλύπτουν το διάστημα από το 1894 έως σήμερα.



ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ

23 ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ

Sunday, December 26, 2010

Ανθρωπιστικές σπουδές, όπως V for Vendetta

Με αφορμή τη συζήτηση που οργάνωσε το περιοδικό «Ιστορείν», στις 13 Νοεμβρίου, με θέμα: “Πολιτικές αλλαγών στο πανεπιστήμιο - Διεκδικώντας μέλλον για τις ανθρωπιστικές και κοινωνικές σπουδές”. Το ερώτημα που  μας απασχολεί είναι πού βρίσκεται το μέλλον των ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών;
Το τοπίο των ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών αλλάζει. Από τα πιο κραυγαλέα παραδείγματα είναι το εργατικό δίκαιο που παύει να ασχολείται με την εξισορρόπηση της σχέσης κεφαλαίου και εργασίας, και τείνει να επικεντρωθεί στον ατομικό πωλητή εργατικής δύναμης, η πολιτική οικονομία που μετατρέπεται στην εφαρμοσμένη επιστήμη της ανάλυσης των αγορών, η κοινωνιολογία που βλέπει το αντικείμενό της να συρρικνώνεται, καθώς το μέλημα της κοινωνικής συνοχής εγκαταλείπεται στον ένα ή τον άλλο βαθμό, στο όνομα της απορρύθμισης και της ευελιξίας.
Οι δημόσιοι πόροι λιγοστεύουν, για να αφήσουν ελεύθερο το πεδίο στις ιδιωτικές χορηγίες, η επιστημονική έρευνα αξιολογείται με βάση τη χρησιμότητά της για το κυρίαρχο μοντέλο της αγοράς, του κέρδους και της εξατομίκευσης, οι θεωρητικές προσεγγίσεις δογματοποιούνται, και οι θεσμοί που βρισκόταν από την πλευρά της ζήτησης για κοινωνική έρευνα περιορίζονται ή καταργούνται. Πού οδηγούνται οι ανθρωπιστικές και κοινωνικές σπουδές σε τέτοιες συνθήκες;
Οι ανθρωπιστικές και κοινωνικές σπουδές όπως τις ξέρουμε ήταν το προϊόν της μεταπολεμικής οικονομικής ανάπτυξης και ειδικότερα της μαζικοποίησης του πανεπιστημίου από τη δεκαετία του 60 και μετά. Υπήρχαν πόροι για εκπαίδευση και έρευνα, υπήρχαν θέματα σχετικά με τη διαχείριση και εξέλιξη του κοινωνικού κράτους, και η μεταποικιακή εποχή έθετε ερωτήματα ως προς τον μετασχηματισμό των “υπανάπτυκτων” κοινωνιών, που απευθυνόταν σε ένα μεγάλο μέρος αυτών των επιστημονικών κλάδων.
Κριτική προσέγγιση
των σπουδών
Τα κινήματα αμφισβήτησης εκείνης της περιόδου έδωσαν μια ώθηση στην κριτική προσέγγιση των σπουδών αυτών, αλλά επρόκειτο για έρευνα και διδασκαλία που αμφισβητούσε τις κυρίαρχες κοινωνικές σχέσεις και πολιτικές, σε ένα περιβάλλον ασφαλές, σε ένα χώρο δημόσιο, στο πλαίσιο μιας ενιαίας επαγγελματικής και κοινωνικής ομάδας. Αυτό το περιβάλλον διαμόρφωσε σε καθοριστικό βαθμό τον τρόπο με τον οποίο σκεπτόμαστε σήμερα το πανεπιστήμιο, τις ανθρωπιστικές και κοινωνικές σπουδές, και τη δυνατότητα να αναπτύσσονται κριτικές προσεγγίσεις ως κατοχυρωμένο δικαίωμα, κατά την ομαλή επαγγελματική δραστηριότητα.
Ένας τέτοιος ενοποιημένος χώρος σπουδών, επέτρεπε να σκέφτεται κανείς και να ερευνά με σκοπό τη μεταρρύθμιση του συστήματος, ή και την ανατροπή του, απευθυνόμενος στην πραγματικότητα σε ένα θεσμικό πλαίσιο κοινωνικών πρακτικών, που θα αξιοποιούσε ή όχι το ανανεωνόμενο γνωσιακό κεφάλαιο, αλλά πάντως δεν θα υιοθετούσε ανατρεπτικές ρήξεις. Οι υποστηρικτές κριτικών προσεγγίσεων ήταν όμως εξίσου ασφαλείς με τους υπόλοιπους, δεν αποχωρούσαν από τον χώρο των σπουδών και της έρευνας αν οι ανατρεπτικές τους θέσεις παρέμεναν μη αναγνωρισμένες, και κυρίως δεν έχαναν την κοινωνική τους θέση.
Παρέμεναν εξωτερικοί παρατηρητές που θα επηρέαζαν τις πραγματικές εξελίξεις, μόνο στο βαθμό που οι μηχανισμοί άσκησης πολιτικών θα υιοθετούσαν κάποια από τα αποτελέσματα των ερευνών τους. Δεν είναι επομένως ανεξήγητο ότι οι αντιδράσεις των περισσοτέρων εκφραστών κριτικών προσεγγίσεων, απέναντι στο σημερινό μεταρρυθμιστικό μένος στο χώρο των πανεπιστημίων και της έρευνας, έχουν περισσότερο κοινωνικά κίνητρα παρά επιστημονικά. Δύο είδη αντιδράσεων κυριαρχούν: η διεκδίκηση του status quo ante αφενός, και η σύναψη αφετέρου νέων συμμαχιών στο εσωτερικού του εξελισσόμενου θεσμικού πλαισίου. Αντιδράσεις που είναι αμυντικές και δεν επιδιώκουν να δώσουν νέες απαντήσεις και να επανεφεύρουν τη σχέση κοινωνικών αναγκών και επιστημονικών σπουδών και έρευνας.
Καθώς όμως οι θεσμοί που παρήγαγαν γνώση, όπως και οι θεσμοί που τη ζητούσαν και την αξιοποιούσαν, μετατρέπονται σε μέρη ενός τοπίου διασκορπισμένων υπολειμμάτων, είναι ορατό διεθνώς ότι γεννιούνται μέσα στο περιβάλλον που ονομάστηκε κοινωνία της γνώσης, νέες δυνατότητες αξιοποιήσιμης γνωστικής ικανότητας αλλά και νέες ανεξάρτητες “κοινότητες γνώσης” που μπορεί να χρησιμοποιούν και να αναπαράγουν διαθέσιμο γνωσιακό κεφάλαιο, ή ακόμα και να φθάνουν σε αυθεντικές ερευνητικές δραστηριότητες στο τομέα των ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών.
Σε χώρες με ισχυρή θεσμική παράδοση σε αυτό τον τομέα, οι ανεξάρτητες κοινότητες γνώσης αποτελούν προεκτάσεις, ή εκχειλίσεις δραστηριοτήτων, με προηγούμενες ή συνεχιζόμενες σχέσεις με δημόσια ερευνητικά ιδρύματα. Ένα πεδίο όπου αυτή η τάση είναι με καθαρό τρόπο ορατή, είναι εκεί όπου οι περιβαλλοντικές μελέτες και έρευνες συναντώνται με τις κοινωνικές επιστήμες, και συνυπάρχουν κρατικοί ή υπερεθνικοί θεσμοί, κινήσεις πολιτών και μη κυβερνητικές οργανώσεις με έντονη πολλές φορές ερευνητική δραστηριότητα.
Από πού γεννιούνται
τα ερευνητικά
ερωτήματα και πώς;
Αυτή η εξέλιξη όμως μετατρέπει τη θέση και την οπτική του ερευνητή. Από τη στιγμή που το ζητούμενο δεν είναι πλέον το πώς θα βελτιωθούν ή θα μετεξελιχθούν υπαρκτοί θεσμοί, αλλά το πώς θα εφευρεθούν νέοι, το πώς θα δημιουργηθούν μέσα από το σημερινό κατεστραμμένο τοπίο νέες συλλογικές πρακτικές, ο ερευνητής παύει να είναι ο παρατηρητής που παραδίδει τα συμπεράσματά του σε σταθερούς θεσμούς. Γίνεται αυτός που για να θέσει ερευνητικά ερωτήματα και να εμπλακεί σε μια ερευνητική διαδικασία πρέπει να εμπλακεί επίσης σε κοινωνικές αν όχι κινηματικές διεργασίες, οι οποίες θα επιδιώξουν να γεννήσουν νέες πρακτικές και νέους θεσμούς.
Πολλά παραδείγματα μπορεί να αναφερθούν στους τομείς των κοινωνικών, οικονομικών και νομικών επιστημών. Πώς μπορεί να ανοικοδομηθεί ένα εργατικό δίκαιο που ενισχύει την προστασία του εργαζόμενου, χωρίς μια ερευνητική δουλειά πεδίου, η οποία θα ενσωματώνει όχι μόνο τις καταγραφές και αναλύσεις των πραγματικών συνθηκών που έχουν πλέον διαμορφωθεί, αλλά και τις επιδιώξεις των ενδιαφερομένων όπως διαμορφώνονται μέσω κοινωνικών διεργασιών; Πώς μπορεί να απαντηθεί η σημερινή αποδόμηση των συστημάτων κοινωνικής ασφάλισης, χωρίς μελετητικό και ερευνητικό έργο με θέμα την εξασφάλιση υπηρεσιών υγείας και συντάξεων σε έναν κόσμο με λιγότερο εργάσιμο χρόνο, μεγαλύτερη κινητικότητα και πολλαπλά χρονικά διαστήματα μάθησης, αλλά και χωρίς το άμεσο διάλογο της έρευνας με τις ανάγκες των ενδιαφερομένων;
Κατά τη συζήτηση που οργάνωσε το περιοδικό «Ιστορείν», ο Αντώνης Λιάκος θυμήθηκε, για να περιγράψει τις συνθήκες στις οποίες κινδυνεύουν να βρεθούν οι σπουδές αυτές, το υπόγειο στο οποίο ζεί ο ήρωας της γνωστής ταινίας V for Vendetta: σε μια Αγγλία υπό τη δικτατορία της αστυνομίας, του στρατού και των απόλυτα ελεγχόμενων μέσων ενημέρωσης, ο V έχει εγκατασταθεί σε μια ευρύχωρη κατοικία κάτω από το επίπεδο των δρόμων του Λονδίνου, με έπιπλα και αντικείμενα υψηλής καλλιτεχνικής αξίας, και ένα θησαυρό βιβλίων και δίσκων μουσικής. Τι θα είναι δηλαδή στο μέλλον οι ανθρωπιστικές και κοινωνικές σπουδές στο πανεπιστήμιο; Μια ενασχόληση σε ένα απομονωμένο χώρο, που θα ικανοποιεί αυτούς που τις έχουν διαφυλάξει, αλλά χωρίς επαφή με τον έξω κόσμο; Δεν ήταν πάντως αυτή η προσέγγιση του V! Να βγει το πλήθος στο δρόμο ήταν ο στόχος του και αυτό συνέβη!
Εποχή
www.epohi.gr

Monday, December 06, 2010

Νίκη των εργαζομένων της Εμπορικής Τράπεζας.

Η πιο μαζική και η πιο δραματική συνέλευση (Σάββατο, 4/12/2010) των τελευταίων 25 χρονών απέρριψε το ξεπούλημα του Οργανισμού Προσωπικού λέγοντας “όχι στον ψευτοδιαλογο – άμεση ενταξη των νεων συναδελφων στον Οργανισμό. Να σημειωθεί οτι η απόφαση πάρθηκε κόντρα στην ψυχολογική βία που άσκουσε η πλειοψηφία του δ.σ του συλλόγου (ΔΗΣΥΕ/ΠΑΣΚΕ & επίσημη ΔΑΚΕ).



Η πρώτη ψηφοφορία για τη διαδικασία της λήψης της απόφασης έδειξε ότι το δίδυμο ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ) θα λαχταρούσε από την εξέγερση των εργαζομένων. Η κοινή πρόταση των παρατάξεων ΕΑΣ-ΕΣΑΚ-ΔΑΚΕ (Νέα Άποψη) και Οδός Ευπόλιδος (σύνολο μελών ΔΣ 5 έναντι 10 των ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ) για μυστική ψηφοφορία με κάλπη πήρε 242 ψήφους ενώ η πρόταση των ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ για ψηφοφορία με ανάταση των χεριών 283.



Το δεύτερο σημάδι του τι θα πάθαινε το δίδυμο ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ ήταν το γεγονός ότι για πρώτη φόρα στην αίθουσα της συνέλευσης «δεν έπεφτε καρφίτσα» σε ολόκληρη τη διάρκεια της δραματικής συνέλευσης που διήρκεσε πάνω από 6 ώρες. Μίλησαν συνάδελφοι εκτός παρατάξεων και νέοι συνάδελφοι.



Όσο περνούσε η ώρα τόσο περισσότεροι συνάδελφοι αγανακτούσαν με την αλαζονική εμφάνιση των ηγετών της ΠΑΣΚΕ που στις ομιλίες προκαλούσαν με τις προσβολές τους και την τραμπουκική συμπεριφορά τους. Ώσπου ήρθε η μεγάλη στιγμή της ψηφοφορίας όπου έγινε το “αναπάντεχο” (για την ΠΑΣΚΕ και τη ΔΑΚΕ). 364 ψήφοι υπέρ της πρότασης των ΕΑΣ-ΕΣΑΚ-ΔΑΚΕ (Νέα Άποψη) και Οδός Ευπόλιδος και 339 για την πρόταση ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ.



Οι εργαζομενοι στην Εμπορική Τράπεζα κέρδισαν την πρώτη μάχη. Αποφάσισαν ότι δεν θα μπουν στη διαδικασία “διαλόγου” που θα νομιμοποιούσε την εργοδοσία να περάσει τη λογική του μνημονίου με τη συναίνεση τους. Αποφάσισαν να απαιτήσουν την πλήρη εφαρμογή του οργανισμού: ένταξη των νέων συναδέλφων τώρα, όπως προβλέπεται από τον οργανισμό προσωπικού που είναι νόμος του κράτους από το 1977 και μεγάλη νίκη του συνδικαλιστικού κινήματος.



Θανάσης Τσακίρης


Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Εργαζομένων στην Εμπορική Τράπεζα

http://easpemporiki.wordpress.com/

Thursday, December 02, 2010

Η ΕΚΡΗΞΗ του ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2 χρονια μετά. Εκδήλωση του Δικτύου Νέων της Στάσης Βύρωνα.

Εκδήλωση του Δικτύου Νέων της Στάσης Βύρωνα.

Η ΕΚΡΗΞΗ του ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2 χρονια μετά.

Η συμμετοχή της κοινωνίας.
Ο ρόλος της νεολαίας.
Η στάση των ΜΜΕ.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΑΙΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ :
 

Θανάση Τσακίρη, πολιτικό επιστήμονα.

Μάνια Σωτηροπούλου, φοιτήτρια /μέλος συντον. μαθητών Αλέξης Γρηγορόπουλος.

Άρη Χατζηστεφάνου, δημοσιογράφο (ΣΚΑΪ, Καθημερινή).
Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου,  7:00μμ - 10:00μμ
Πολυχώρος "Ζωή Ποδήλατο"
Χρυσοστόμου Σμύρνης 143-151 Λεωφορεία 203, 204. Τρόλεϋ 11: Στάση Βουτσά

Κινηματογραφική Λέσχη Ηλιούπολης-ΤΕΤΑΡΤΗ 7/14/2022 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)

 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)                                                                    του Χονγκ Σανγκ-σου (ΝΟΤΙΑ ΚΟΡ...