Saturday, February 18, 2017

Στο Δρόμο της Αριστεράς που κυκλοφορεί το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου

Στο Δρόμο της Αριστεράς που κυκλοφορεί
το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου

Όλο και πιο ρευστές οι πολιτικές εξελίξεις σε φόντο εντεινόμενων διεθνών ανακατατάξεων
Τι σχεδιάζουν τα επιτελεία των κομμάτων, τι επιδιώκουν οι δανειστές, τι εισπράττει η κοινωνία

Ακόμη διαβάστε:
Η ελληνική γεωργία βαδίζει στο μνημονιακό ναρκοπέδιο
Οι Podemos μετά το συνέδριό τους επιχειρούν διορθώσεις, αλλά μπορούν;

Και ο τραγουδιστής Δώρος Δημοσθένους μοιράζεται ανέκδοτες ιστορίες από την πολύχρονη φιλία του με τον Λουκιανό Κηλαηδόνη

Και όπως κάθε βδομάδα το ένθετο Νόστιμον Ήμαρ με πλούσια θεματολογία


---
ατζέντα
προβολές:
Κτίριο 11: Τι φταίμε εμείς που όλες οι κοινωνικές ομάδες είναι με το Brexit; Μια κινηματογραφική ματιά στην κοινωνία που είπε όχι στην ΕΕ. Την Παρασκευή 24/2 προβάλλεται η ταινία This is England (2007, σκηνοθεσία Shane Meadows). Αγγλία, Ιούλιος 1983, μια ανάσα μετά το τέλος του πολέμου των Φόκλαντ. Στο Κτίριο 11δ, Ρεθύμνου 11, δίπλα από το ξενοδοχείο Park, Πεδίον του Άρεως, ώρα 20:00.

Cine-Σβούρα: Συνεχίζονται στη Νίκαια οι χειμερινές προβολές του Cine-Σβούρα ((Π. Τσαλδάρη 123 και Καισαρείας).
Αυτή την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου στις 20.30, Εγώ, ο Ντάνιελ Μπλέικ (2016, διάρκεια: 100΄, σκηνοθεσία Κεν Λόουτς). Πολιτικό σινεμά υψηλών δυνατοτήτων, με έντονη κριτική ματιά, αλλά και με κοινωνικές ευαισθησίες.
Την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου στις 20.00, Ο δάσκαλος που άφηνε τα παιδιά να ονειρεύονται (του Ντ.Λοσέτ).
Η είσοδος είναι ελεύθερη.
---

Δείτε εδώ το πρωτοσέλιδο
και ακούστε εδώ το ραδιοφωνικό σποτ

Μεταξύ άλλων διαβάστε:


Κεντρικό θέμα:
Επικίνδυνα παιχνίδια σε βάρος της χώρας
Κορυφώνονται οι τυχοδιωκτισμοί της κυβέρνησης, εντείνεται ο κυνισμός των μεγάλων «παικτών»



EDITORIAL
Μήπως ξέρεις από βέσπα;
Διαβάστε το εδώ



Στο θέμα της εβδομάδας, διαβάστε:
Η ελληνική γεωργία στο μνημονιακό ναρκοπέδιο
του Δημήτρη Κοδέλα


Επικίνδυνα παιχνίδια σε βάρος της χώρας και της κοινωνίας
του Ρούντι Ρινάλντι


Γερμανική επιχείρηση «απεγκλωβισμού» της αξιολόγησης
του Γιάννη Κιμπουρόπουλου


Για την έξοδο από την κρίση
του Μίκη Θεοδωράκη


H πολιορκία της Κύπρου συνεχίζεται…
του Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου


Η αμερικανοδουλεία διατηρεί σταθερά τη βάση της
του Μύρωνα Ξυδάκη


Ο Γ. Σταθάκης «προμοτάρει» την Ελληνικός Χρυσός
της Μαρίας Καδόγλου


«Περισσότερα ερωτηματικά, λιγότερα θαυμαστικά, αλλά και προσπάθεια για ουσιαστικές απαντήσεις και πολιτικές διεξόδου»
Οι εκπρόσωποι της ΚΟΕ, Μαρίνα Μπρέστα και Βασίλης Γρετσίστας μιλούν στην Ειρήνη Βοσκάκη για το Πανελλαδικό Σώμα της οργάνωσης που διεξάγεται στις 11-12 Μαρτίου


Στη στήλη Ζητήματα παιδείας:
Για το συνέδριο της Ομοσπονδίας πανεπιστημιακών
της Γιάννας Γιαννουλοπούλου


Εδώ ο παππάς, εκεί ο παππάς…
του Απ. Αποστολόπουλου


Στη στήλη Παρεκκλίσεις:
Ο κλειστός ορίζοντας
του Κώστα Λιβιεράτου


Στη στήλη Χωρίς αλπούτζα:
Σε ποιους τα λέτε αυτά;
του Σωκράτη Μαντζουράνη


Στη στήλη Εν Τέλει:
Γκούτσι-Ακρόπολη, όπως Σκόντα-Ξάνθη και άλλες βαριές βιομηχανίες
του Γιώργου Παπαϊωάννου




Στα διεθνή, μεταξύ άλλων:


Απαγορευμένη λέξη το «όχι» στην Τουρκία
του Γιώργου Αναστασίου


«Προσωρινή εφαρμογή» της συμφωνίας Ε.Ε.-Καναδά
του Τάσου Γκούβα


Μπορούν οι Podemos;
του Ερρίκου Φινάλη




Στις σελίδες του Πολιτισμού, μεταξύ άλλων:

Οδύσσειες ανθρώπων στην Ευρώπη της κρίσης
Ανταπόκριση από Βερολίνο: Ιφιγένεια Καλαντζή


Ο Δώρος Δημοσθένους για τον Λουκιανό Κηλαηδόνη
«Όταν το σύνθημα δώσεις εσύ…»
Ο γνωστός τραγουδιστής μιλά στονΔρόμο και την Τίνα Παππά


Στο Περίπτερο Ιδεών ο Στέλιος Ελληνιάδης γράφει: Ο πόλεμος των Ιμπεριαλιστών και η πτώση των Οθωμανών


Και όπως κάθε βδομάδα, διαβάστε τις σελίδες του Ηρόστρατου, δείτε τα σκίτσα των Γιάννη Αντωνόπουλου, Βαγγέλη Παπαβασιλείου, Παναγιώτη Μητσομπόνου και το ξεχωριστό κάθε φορά social design του Δημήτρη Θ. Αρβανίτη

No comments:

Κινηματογραφική Λέσχη Ηλιούπολης-ΤΕΤΑΡΤΗ 7/14/2022 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)

 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ (ΝΤΟΜΑΝΓΚΤΣΙΝ ΓΕΟΤΖΑ)                                                                    του Χονγκ Σανγκ-σου (ΝΟΤΙΑ ΚΟΡ...